חדשות

החזיקו וגידלו קנאביס?

חדשות5 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

הפרקליטות מבקשת לעצור את 3 הנאשמים תושבי הדרום עד תום ההליכים המשפטיים נגדם

החזיקו וגידלו קנאביס?
סמים מסוג קנאביס | צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה באחרונה לבתי המשפט המחוזי והשלום בבאר שבע 2 כתבי אישום נגד 3 נאשמים, תושבי הדרום, שכל אחד מהם לפי חלקו גידל והחזיק סמים מסוכנים מסוג קנאביס ללא היתר כדין.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד עינת בלנרו נגד דור פלדמן (31) מאופקים, ביום 23.10 השנה, במהלך חיפוש שערכו שוטרי התחנה בעיר, נמצאו בקוטג' ששכר הנאשם מחברו 208 שתילי סם מסוכן מסוג קנאביס בגבהים שונים, כל זאת במשקל כולל של 97 ק"ג נטו, ומבלי שהיה בידו רישיון. בנוסף, נתפס בקוטג' ציוד רב ששימש לגידול הסמים ובכלל זה מערכות אוורור, יריעות אלומיניום, בתי מנורה, מד טמפרטורה וציוד השקיה. כמו כן, ולשם גידול הסם, ביצע פלדמן לפי כתב האישום התחברות פיראטית לחשמל בדירה, ובכך גנב חשמל מחברת החשמל. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת סם שלא לצריכה עצמית וייצור והכנה והפקה ונטילת חשמל.

ואילו לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי נגד עבד אבו צולב (51) ומחמד אבו חבאק (28), החזיקו הנאשמים על מחצלת בסככת ביתו של אחד הנאשמים בביר הדג' 36 ק"ג קנאביס ללא היתר כדין. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של החזקת סמים מסוכנים. הפרקליטות מבקשת לעצור את ה-3 עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה