חדשות

חשד לרצח כפול: שני צעירים נורו למוות בתל שבע

חדשות5 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

שני צעירים אותרו בתוך רכב סמוך לכיכר עומר בתל שבע כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי ירי וללא סימני חיים. עימותים בזירה לאחר הגעת המשטרה

חשד לרצח כפול: שני צעירים נורו למוות בתל שבע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שני צעירים נורו הערב (שני) למוות. השניים אותרו בתוך רכב סמוך לכיכר עומר בתל שבע כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי ירי וללא סימני חיים. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם. הנרצחים הם ג'לאל אבו טהה בן ה-34 ובן דודו מוחמד אבו טהה בן ה-24, שאחיו פחרי נרצח בדיוק לפני שנתיים.

לאחר הגעת המשטרה למקום פרצו עימותים בזירה. מהמשטרה נמסר כי מהלך האירוע נתקלו השוטרים בהפרת הסדר תוך הפרעה ממשית בטיפול בזירת האירוע וחקירתה, אך ציינו כי קיימת שליטה באירוע.

חובש רפואת חירום במד"א סאלם אעסם, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים ברכב עם פציעות ירי בגופם. הם היו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקה רפואית נקבע מותם".

האירוע הערב ממגיע על רקע המחאה במגזר נגד האלימות הגואה בחברה הערבית. כזכור, הנהגת הציבור הערבי פתחה אתמול בשביתת רעב בת שלושה ימים תחת הכותרת "רוצים לחיות בלי אלימות ופשיעה". ועדת המעקב העליונה לענייני הציבור הערבי ערכה מסיבת עיתונאים במאהל המחאה שהוקם מול משרד ראש הממשלה והודיעה על הצעד החדש שיזמה במחאה על "אוזלת היד מצד המשטרה והממשלה בטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה