חדשות

רמזורים מסוכנים

חדשות4 בנובמבר 2019    דקה אחת
2

הצבת 2 רמזורים זמניים בשדרות רגר בבאר שבע מטעה נהגים, וגורמת להם לנסוע בטעות באור אדום. העירייה: הנהגים צריכים לנסוע לפי החוק

רמזורים מסוכנים
אתם לא רואים כפול. הרמזורים המבלבלים | צילום: יניב סול

נהגים בבאר שבע מתלוננים על אי תיאום של הרמזורים החדשים בצומת שז"ר – רגר, לכיוון דרך המשחררים, דבר הגורם להם לבצע בטעות עבירת תנועה חמורה. לדברי המתלוננים, "כשאנחנו מבקשים לנסוע ישר או לפנות שמאלה, הרמזורים הלא מתואמים מבלבלים אותנו מאוד, ולפעמים אנו נוסעים באור אדום, בטעות כמובן. בימים האחרונים, נמצאת באופן קבוע על אי התנועה ניידת משטרה, שנותנת דוחות לנהגים על נסיעה באור אדום. זה ממש חלם"!

תגובת דובר העירייה אמנון יוסף: "כידוע, במהלך ביצוע העבודות בפרויקט רגר, חלים שינויים בהסדרי תנועה. בנוגע לשאלתך, לפי הנחיות משרד התחבורה, הוחלט לתכנן ולבצע הצבת 2 רמזורים באופן זמני".

העירייה "התקינה רמזורים זמניים בצומת רגר – שז"ר – המשחררים. מדובר ב-2 רמזורים, ולא אחד. על כן, על הנהגים להתייחס לצומת בו מותקנים 2 רמזורים, במטרה להימנע מפגיעה קשה בהיבט הבטיחותי. ההחלטה על הצבת 2 רמזורים נובעת מהסיבה להקל על עומסי התנועה בצומת, ולקצר את זמן ההמתנה, שמיותר לציין היה גורם לפגיעה קשה בהיבט הבטיחותי. על הנהגים לנהוג לפי החוק, ולפעול בהתאם להוראות התמרורים המוצגים במקום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • עידו
    סכנת נפשות!! רוביק תתעורר

    בושה לעיריה תמשיכו להלל ולשבח את רוביק שחוץ מלעשות מסביב ולא דואג לתושבים ולסכנה שיש מעבר לדוחות העיקר שיכנס כסף לעיריה עוצם לכם את העיניים עם המים של המזרקות ..ארנונה בשמים כבישים מלרי בורות בעיקר בשכונות הישנות והמוזנחות..שש ..שלא ישמעו כי מי שבא לבש לא עובר שם העיקר שכביש הנשיאים רגר יהיה משופץ תמשיכו לתת אמון..אני כבר לא..

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביזיון לעיריית באר שבע ולמשטרת ישראל
    במקום לדאוג לתושבים הם דואגים לנפח את הקופות להם .
    וזאת אני רושמת כי אני אישית התקשרתי מספר פעמים להתלונן על הנושא , המפקח עדיין בדרך כנראה עוד לא מצא פתרון הולם לרמזור הזה ,פשוט בושה!!
    לחלק שם דוחות זה השיא