חדשות

ועדת ההתנדבות מתכנסת

חדשות17 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

נושאים חשובים בתחום נדונו בישיבתה האחרונה של ה-ועדה בעיריית באר שבע

ועדת ההתנדבות מתכנסת
ישיבה בה עלו נושאים התנדבותיים חשובים. חברי ה-ועדה | צילום: פרטי

טקס הענקת מגן ראש העירייה למתנדבים מצטיינים שייערך במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, חלוקת תעודות על מפעל חיים ל-7 ניצולי שואה באולם מועצת העיר, אירגון פסטיבל עדות בעיר העתיקה בשיתוף לילך נגיד (מנהלת מינהלת העיר העתיקה וחברת "כיוונים") וכנס מיצוי זכויות לניצולים באירגון וביצוע מרכז הארגונים לניצולי השואה בישראל היו רק חלק מהנושאים שנדונו באחרונה, בישיבתה של ועדת ההתנדבות העירונית, בראשות עו"ד מינה קלמן-חדד.

ל"שבע" נמסר, שבין המשתתפים בדיון היו מלבד עו"ד קלמן-חדד גם אתי כהן (מנהלת אגף הרווחה בעירייה), ד"ר נתן כהן, צבי וייסלר, שושנה אגאג'ני , חיים אדירי, קופלר אהובה, שלמה ונטורה, גאולה דישון ונציגי הדור הצעיר ממועצת התלמידים בבירת הנגב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה