חדשות

קבלת פנים אקדמית

חדשות10 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

"ערב נכנסים לאקדמיה" מטעם תוכנית "הישגים" ומרכז "סטארט אפ" של חברת "כיוונים" התקיים באחרונה בבירת הנגב

קבלת פנים אקדמית
בדרך לאקדמיה עוברים ב"סטארט-אפ". "ערב נכנסים לאקדמיה" | צילום: באדיבות "סטארט-אפ"

עשרות סטודנטים שיחלו בקרוב את לימודיהם באקדמיה בבאר שבע הגיעו באחרונה ל"ערב נכנסים לאקדמיה" מטעם תוכנית "הישגים" ומרכז "סטארט אפ" של חברת "כיוונים", החברה לתרבות הפנאי בבירת הנגב. ל"שבע" נמסר, שלאירוע הוזמנו סטודנטים לעתיד מהעיר הצפויים להתחיל את השנה הראשונה לתואר במגוון המוסדות האקדמיים באר שבע.

את הערב פתח ראש העירייה רוביק דנילוביץ', בהרצאה על כישלונות, הצלחות, שוק העבודה ונאמנות לעצמך. לאחר מכן, המשיכו הסטודנטים להרצאה בנושא אסטרטגיות למידה וכיצד להתכונן לשיטות הלימוד באקדמיה. את האירוע סיימו בסדנה להכנת קוקטיילים, כלי חשוב לכל סטודנט מארח, והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.

"המטרה של הערב הייתה לתת לסטודנטים החדשים כלים שימושיים לפני תחילת הלימודים", סיפר פבלו גסטון זיידנברג, רכז השכלה גבוהה ב"סטארט אפ". "האירוע התנהל באווירה חברית, ובשביל להקל על הסטודנטים החדשים סיימנו בסדנה להכנת קוקטיילים. הסטודנטים נהנו מאוד, שמחו על ההזדמנות, ולמדו כמה טריקים לצלוח את התואר. נאחל לכל הסטודנטים בעיר הצלחה רבה בתואר. אנחנו במרכז 'סטארט אפ' נמשיך להציע להם תוכניות בתחומי האקדמיה והתעסוקה גם במהלך השנה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה