חדשות

אופקים: יריד מיגון עירוני

חדשות10 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

מאגר ספקים שבחרה העירייה יציע מגוון פיתרונות מיגון במחירים אטרקטיביים, וכן יינתן מענק של עד 5,000 שקלים לכל תושב

אופקים: יריד מיגון עירוני
באופקים רוצים לראות את זה יותר. הצבת מיגוניות | צילום: באדיבות עיריית אופקים

במסגרת תוכנית לעידוד תושבי אופקים לבנות ממ"דים בבתים ללא מרחב מוגן, תקיים העירייה תערוכה, בה יוצגו פיתרונות מיגון שונים, במחירים אטרקטיביים. ל"שבע" נמסר, שבנוסף יינתן מענק של עד 5,000 שקלים לכל מי שיחתום על חוזה רכישה בחודש הקרוב או ל-100 הרוכשים הראשונים.

בתום מבצע "צוק איתן" יצאה הרשות בפרויקט ייחודי ובלעדי בשם "אופק מוגן", הכולל סל הטבות שנאמד ב-20 אלף שקלים למשפחה וביטול היטלי בנייה לממ"דים, המעודד תושבים לבנותם. במסגרת הפרויקט, הוקמו עשרות ממ"דים בשכונות הוותיקות בעיר, אך עם זאת נותרו לא מעט בתים ללא מרחב מוגן בתוכם. לשם כך, וכדי להרחיב את היקפי בניית הממ"דים והצבת מיגוניות פרטיות, הוחלט לגבש תוכנית נוספת שתיקרא "אופק מוגן 2", המשלבת גורמים ממשלתיים, רשותיים, פילנתרופיה ואת התושב עצמו, שלוקח אחריות על ביטחונו האישי.

בסיום תהליך ליצירת מאגר ספקים לאספקת והצבת מיגוניות פרטיות לתושבי אופקים, תיערך בקרוב תערוכת המיגון, שבה הם יציגו מספר פיתרונות. במאגר זה נכללים ספקים המציעים את העסקה המשתלמת ביותר עבור התושב, הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר. כמו כן, כאמור, מתחייבת העירייה למענק לכל רוכש של עד 5,000 שקלים, במטרה להקל על התושב, ולעודד כמה שיותר תושבים להציב מיגוניות בשטח ביתם הלא מוגן.

ראש הרשות איציק דנינו: "נושא המיגון עולה ויורד מסדר היום לאחר כל סבב הסלמה, אבל לא כך המצב אצלנו בעיריית אופקים, שכן בכל מפגש עם גורמים רלוונטיים, ממשלתיים וצבאיים, עולה העניין, כדי להביא לפיתרונו. במהלך השנים, נעשו מספר צעדים במטרה לקדם את נושא פערי המיגון, והתחלתה של תוכנית 'אופק מוגן 2' היא המרכזי שבהם. אני קורא לכל תושב שאין בביתו מיגונית להיעזר במענק שאנו נותנים, להגיע להתרשם מסוגי המיגון שיוצגו בתערוכה, ולקחת אחריות על ביטחונו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה