חדשות

תושבי באר שבע בסיור ה"סליחות" הגדול בישראל

חדשות7 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

עשרות תושבים מבירת הנגב יצאו לאירוע השנתי מבית "המועצה הציונית בישראל" שהתקיים בהר הרצל

תושבי באר שבע בסיור ה"סליחות" הגדול בישראל
"מאחל שהתפילות כולן יתקבלו". חלק ממשתתפי האירוע | צילום: "המועצה הציונית"

אירוע ה"סליחות" הגדול ביותר בישראל התקיים אתמול (ראשון) בהר הרצל בירושלים, בנוכחות עשרות תושבים מבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שלאירוע השנתי של "המועצה הציונית" הגיעו אלפים מכל רחבי הארץ, חילונים, דתיים וחרדים, צעירים ומבוגרים, עולים ו-ותיקים, זאת במעמד סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל , יו"ר "המועצה הציונית בישראל" יגאל ביבי ויו"ר מרכז הרצל ד"ר עליזה לביא. בסיום ה"סליחות", יצאו המשתתפים לסיור בנחלאות ובשוק מחנה יהודה ולכותל המערבי (לקראת חצות), שם הצטרפו להמונים לאמירת "סליחות".

חגואל: "אנחנו נמצאים רגעים ספורים לפני היום הקדוש ביותר ביהדות, ומרגש לראות כאן את הקהל הרב שהגיע לבירתנו הנצחית. כולם מדברים מסביב על אחדות; כאן יש אחדות אמיתית, אחדות של מגוון החברה הישראלית סביב הציונות, המסורת, המורשת והערכים היהודיים. אני מאחל שהתפילות כולן יתקבלו, ושאיחוד העם שאנו חווים כאן יימשך כל השנה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה