חדשות

פורץ בריבוע

חדשות6 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

מעצר חשוד בשעת מעשה בפריצה לרכב וחקירתו העלו שדקות ספורות קודם לכן הוא פרץ גם לבית עסק...

פורץ בריבוע
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

מעצר כפול: ביום שני שעבר (ה-30.9) התקבל במשטרת מרחב הנגב דיווח אודות חשוד המנסה לפתוח כלי רכב ברח' שמעוני שבשכונה ב' בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, ששוטרים הגיעו למקום, והבחינו בחשוד בשעת מעשה, כשהוא בתוך רכב אליו לפי החשד פרץ. הם ביצעו את מעצר החשוד, תושב רהט כבן 30.

מעצרו של האיש הוארך עד היום (ראשון), כאשר במהלך חקירתו נקשר האיש לפי החשד לפריצה שאירעה זמן מה קודם לתפיסתו, בעסק בקריית הממשלה. היום, עם תום מלאכת החקירה, הוגש נגד החשוד בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום בגין פריצה לעסק ופריצה לרכב תוך בקשה לעוצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה