חדשות

נהג צעיר, יותר מדי צעיר

חדשות18 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

בפעילות אכיפה שגרתית עוכב קטין בן 15 שהסיע יחד עימו את אחיו הקטנים בדרך למסור בלון גז לסבתו

נהג צעיר, יותר מדי צעיר
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משטרתית שנערכה ברקע יום הבחירות בגזרת פזורת כסייפה, הבחינו שוטרים ברכב הנוסע לפניהם ודרך השמשה האחורית נראו שני ילדים עומדים על הכיסאות, מה שעורר את חשדם של השוטרים שקראו לנהג הרכב לעצור.

כשנעצר הרכב, התברר כי הנהג הנו קטין בן 15, המסיע יחד איתו את אחיו הקטנים ומבדיקה עלה כי הוא נשלח בידי אביו להעביר בלון גז שהיה ברכב לסבתו.

האב שהגיע למקום והקטין עוכבו לתחנת המשטרה, שם בוצע לאב שימוע והרכב הושבת ונמסרה הזמנה לדין.

"מדובר באירוע חמור, בפרט כאשר מבוגר אשר אמור היה לנהוג באחריות מעורב בו כמחולל, ויכול היה להסתיים באופן אחר. פעילות זו הנה נגזרת ממגוון פעילויות למען בטחון משתמשי הדרך והציבור הנורמטיבי שומר החוק", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה