חדשות

"נעלה לירושלים"

חדשות18 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

בני ובנות מצווה מבאר שבע בסיור וטקס מיוחד בבירת ישראל

"נעלה לירושלים"
מבירת הנגב לבירת המדינה. הסיור של בני ובנות המצווה בירושלים | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

אלפי בני ובנות מצווה מבאר שבע סיירו באחרונה באתרי מורשת בירושלים וסביבתה, במסגרת מסורת המתקיימת זו השנה ה-10 ברציפות, לצורך העמקת הזיקה של דור העתיד לבירת ישראל ומתן הזדמנות נוספת לכל תלמידה ותלמיד להיחשף אל אוצרות ההיסטוריה והמורשת היהודית בירושלים, זאת ביוזמת העירייה, מחלקת הנוער בחברת "כיוונים", משרד החינוך, הנהגת ההורים ומועצת הנוער העירונית.

ל"שבע" נמסר, שהסיור נפתח בהתכנסות בהיכל "הקונכייה", שם גם נערך טקס מיוחד בין היתר במעמד מ"מ ראש הרשות מחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר, מנכ"ל "כיוונים" שלומי נומה, ראש מינהל החינוך בעירייה זהבה הראל, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי ברשות רחל פלג, המפקחת הרשותית במינהל חברה ונוער במחוז דרום של משרד החינוך הדס דמתי, מנהל של"ח במחוז איציק רוס ואנשי חינוך, מועצת הנוער העירונית והנהגת ההורים.

בהמשך, פקדו התלמידים את עיר הבירה, וטיילו ולמדו את אתריה, שכונותיה וסיפורה של ירושלים. הם ביקרו בין השאר ברובע היהודי בעיר, הכותל המערבי ומרכז "שרשרת הדורות" הממוקם סמוך לרחבת הכותל, משכנות שאננים והר הרצל. המסלולים הועברו בידי מש"צים (מדריכי של"ח צעירים) מבתי הספר והקרן למורשת הכותל.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה