חדשות

בחירות 2019, מועד ב'

חדשות17 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

גם בבאר שבע החלה ההצבעה בבחירות לכנסת 2019 מועד ב'. שר החינוך ביקר בקלפיות. ברהט נעצר אדם בחשד לניסיון הטיית הבחירות

בחירות 2019, מועד ב'
‏שר החינוך ויו"ר "ימינה" הרב רפי פרץ מבקר בקלפיות בבאר שבע. עם גדי מזוז | צילום: נדב מיטלברג

למרות שרק לפני כ-5 חודשים הלכו תושבי מדינת ישראל ביניהם כמובן אזרחי הנגב ובירתו, להצביע בבחירות לכנסת, חזרו הבוקר (שלישי) תושבי המדינה (לפחות בחלקם…) לבחור בקלפיות את המפלגות שירכיבו את הכנסת הבאה.

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות חשד כי מצביע ניסה לשלשל מס' מעטפות לקלפי ברהט. שוטרים הגיעו למקום ועוכב חשוד בניסיון להטיית הבחירות.
"משטרת ישראל פועלת למימוש הזכות הדמוקרטית של אזרחי מדינת ישראל על ידי שמירת ההליך התקין וטוהר הבחירות"*, כך נמסר מהמשטרה.
באותו נושא, למטה הבחירות של מפלגת "העבודה-גשר" הגיעו מספר תלונות מכמה קלפיות בבאר שבע לפיהן פתקי ההצבעה של המפלגה הוחלפו בפתקים ישנים של מפלגת "העבודה" בראשות אבי גבאי. ל"שבע" נמסר כי "העבודה-גשר" הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית.

צילום אילוסטרציה: באדיבות מפלגת העבודה

כמה מ-161,591 בעלי זכות הבחירה בבירת הנגב יממשו את זכותם להצביע בבחירות לכנסת ה-22? זוהי שאלת המפתח בבחירות הנוכחיות, שלפי ההערכות הרווחות צפויות להיות בעלות שיעורי הצבעה נמוכים במיוחד. בבחירות לכנסת ה-21, שהתקיימו רק באפריל האחרון, בחרו 61.34 אחוזים מ-161,391 בעלי זכות הבחירה שהיו אז בבאר שבע (98,993 קולות).

מתארגנים ומצביעים. הכניסה למקיף רגר | צילום: "שבע"

בכניסה למקיף רגר בבאר שבע נרשמה כבר ב-7:30 לערך תנועה ערה יחסית של מצביעים, כאשר פעילים של כמה מפלגות (שהבולטים בהם הגיעו מ"הליכוד", "כחול לבן" ו"ליברמן" ("ישראל ביתנו"…), היו עסוקים עדיין בהתארגנויות. בחלק מהקלפיות שבמקיף היה צורך להמתין בשעת הבוקר המוקדמת יחסית לפחות למצביע אחד שמילא את זכותו הדמוקרטית בחדר הקלפי.

‏שר החינוך ויו"ר "ימינה" הרב רפי פרץ מבקר בקלפיות בבאר שבע | צילום: נדב מיטלברג

הבחור הזה יודע למי הוא מצביע, מה איתכם? | צילום: יניב סול

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה