חדשות

כבוד לרב תחומי

חדשות12 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

תיכון "עמל רמות" בבאר שבע קיבל תעודת ההערכה מרשת "עמל"

כבוד לרב תחומי
קידום התלמידים. הענקת תעודות ההערכה מ"עמל" | צילום: דוברות "עמל"

בטקס חגיגי שנערך השבוע (שני) במטה קבוצת "עמל" בתל אביב, הוענקו תעודות הערכה ל-10 בתי ספר של הקבוצה שדורגו בידי משרד החינוך בין בתי הספר המצטיינים ביותר בארץ, ומוריהם זוכים לתגמול דיפרנציאלי, ביניהם התיכון הרב תחומי "עמל רמות" באר שבע בניהולה של מטי בילו.

ל"שבע" נמסר, שבתעודות שניתנו למנהלי בתי הספר וצוותי המורים בחתימת מנכ"ל קבוצת "עמל" עו"ד רוית דום עיני, נכתב בין היתר: "יישר כוח על עשייתכם החינוכית והערכית, המקדמת באופן משמעותי את התלמידים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים". בטקס צוינו לשבח הישגי בתי הספר, ומנהלי המוסדות הודו לקבוצה על התמיכה, ואמרו בין השאר: "זוהי גאוות יחידה להשתייך לרשת 'עמל' העושה שליחות אמיתית בבתי הספר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה