חדשות

תסמכו על סמוטריץ'?

חדשות9 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מצטרף עקרונית לראש הממשלה בעניין הצורך בבדיקת ההיתכנות להקמת שדה תעופה בינלאומי בנבטים

תסמכו על סמוטריץ'?
הבטחה של שר תחבורה בממשלת מעבר שמצטרפת להבטחה של ראש ממשלת מעבר. הדיון עם שר התחבורה | צילום: באדיבות מועצת הנגב

"הוריתי לבחון מחדש את צורכי התעופה של מדינת ישראל", כך אמר באחרונה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', בתום דיון ממושך בו השתתפו ראשי רשויות מהצפון ומהדרום בעניין הקמת שדה תעופה בינלאומי שני למדינה בנבטים.

ל"שבע" נמסר, שהדיון התקיים בהשתתפות ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש עיריית דימונה ויו"ר הרשות לפיתוח הנגב בני ביטון, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, מ"מ ראש עיריית בירת הנגב ויו"ר "מועצת הנגב" טל אל על ועוד כ-20 ראשי רשויות מהצפון ומהדרום.

השר הודיע שהוא מצטרף עקרונית לנאמר במכתב ששיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו, לביטון בשבוע שעבר, בו כתב שהוא הורה לראש המל"ל להקים צוות מקצועי שיגיש תוך 60 יום דוח להיתכנות ביטחונית של הקמת השדה הבינלאומי בבסיס נבטים.

דנילוביץ': "אני שמח ששר התחבורה סמוטריץ' החליט לבחון באופן רציני ועמוק את החלופה הנכונה והזמינה ביותר למדינת ישראל, שדה התעופה בנבטים. נמשיך, יחד עם ממשלת ישראל וגורמי המקצוע, לקדם את הנושא, עד להחלטה סופית בנדון".

בצר: "אני שמח על ההתפתחויות האחרונות המעידות על ההבנה שהגיע הזמן לקדם את הנגב באמצעות בניית שדה מקביל לנתב"ג בנבטים לצד שדה משלים בחיפה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה