חדשות

כתב אישום: בן 20 מבאר שבע תקף בת 66

חדשות8 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

בתם חקירה מורכבת נעצר חשוד בתקיפת אישה זקנה בבאר שבע והיום יוגש כנגדו כתב אישום

כתב אישום: בן 20 מבאר שבע תקף בת 66
חפציה האישיים בזירת האירוע | צילום: דוברות המטרה

בבוקר של יום שבת, לפני כשבועיים (ה-24.8) התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע שוד מלווה תקיפה חמורה של אישה בת 66, שעה שביצעה הליכה ספורטיבית בטיילת נחל באר שבע, מגשר נווה נוי לכיוון גן הפעמון.

מתחקור ראשוני של כוחות משטרה שהגיעו לביתה של המודיעה, עלה כי במהלך צעידתה הגיע ממולה בחור צעיר שתקף אותה בכוח רב, הפיל אותה על השיחים שבצד הדרך ולאחר שחבט בה באגרוף בפניה, השאיר אותה מתבוססת בדמה ועזב את המקום. הקורבן נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים עקב החבלות הקשות אשר נגרמו לה.

בעקבות האירוע הוקם צוות חקירה מיוחד. מבדיקת הזירה נמצאו עגיליה של הקורבן והטלפון הסלולארי שהיה ברשותה, מה שהוביל לשינוי כיוון החקירה, תוך הבנה כי כאמור מדובר באירוע אלים שתכליתו הפלילית אינה ברורה והרכוש שהיה ברשותה נפל ממנה מעוצמת החבטות.

"במהלך החקירה, תוך ביצוע פעולות מורכבות נודעה זהותו של חשוד, תושב באר שבע, בן 20, הוא אותר ונעצר בתאריך ה-2.9", נמסר מהמשטרה.

"בחיפוש בביתו נתפסו פריטי הלבוש אותם עפ"י החשד לבש ביום התקיפה, כשהם מוחבאים בארון בגדים בביתו וכשעליהם כתמי דם. מאוחר יותר בבדיקה שנערכה, עלתה התאמה בין הדם על הבגדים לדמה של הקורבן.

היום עם תום מלאכת החקירה הוגש בידי חטיבת התביעות שלוחת נגב, כתב אישום המייחס לו תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

"עם קבלת ההודעה בדבר האירוע משטרת ישראל לא חסכה במשאבים עד לאיתורו ומעצרו של החשוד במעשה נפשע זה והרחקתו מהמרחב הציבורי", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה