חדשות

פוגשים את השונה

חדשות25 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

תלמידי מועדון במושבי יחדיו שבמועצת בני שמעון יצאו לפעילות ייחודית בכפר השיקומי "עלה נגב"

פוגשים את השונה
התייחסות מכובדת. יום הביקור החווייתי | צילום: באדיבות המועצה האזורית בני שמעון

ילדי מועדון "ערבה" מכיתות א' – ג' במושבי יחדיו של המועצה האזורית בני שמעון יצאו באחרונה ליום ביקור וחוויה בכפר "עלה נגב", כפר שיקומי לאנשים וילדים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות פיזיות וקוגניטיביות.

ל"שבע" נמסר שהילדים עברו בין המתחמים הטיפוליים השונים (בריכה טיפולית, גינון טיפולי, פינת חיי וחוות הסוסים) וחוו מגוון פעילויות בנושא קבלת השונה וצרכים מיוחדים. הם עבדו בקבוצות קטנות שאפשרו לצוות המקום לנהל שיח פתוח עם הילדים על דיירי הכפר.

מעבר לכיף הגדול שחוו הילדים בתחנות, הייתה הפעילות הזדמנות יוצאת מן הכלל עבור הילדים והילדות לפגוש ולראות את דיירי "עלה נגב", ולהציף תחושות על המפגש עם השונה עם צוות המדריכים.

אלדד מאור, מנהל החינוך החברתי במושבי יחדיו: "לאורך הקיץ אנו שואפים לייצר תוכן חוויתי ומהנה לצד תכנים חינוכיים וערכיים. הפעילות הזו הייתה הזדמנות לילדים לצאת מהמועדון, ולהיחשף לאוכלוסיות שאנחנו לא נחשפים ופוגשים ביומיום. במהלך כל היום הם התייחסו בכבוד לדיירי הכפר, אחד לשנייה ולתחושות השונות שעלו מהמפגשים השונים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה