חדשות

אישום: תקף את בת זוגו, ודרס הולך רגל

חדשות21 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

הפרקליטות מאשימה את נתנאל רחמילוב חנוכייב מבאר שבע בין היתר בהפקרה אחרי פגיעה וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה

אישום: תקף את בת זוגו, ודרס הולך רגל
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר תושב העיר, נתנאל רחמילוב חנוכייב, שתוך כדי הימלטות משוטרים על רקע אלימות כלפי בתו זוגו, דרס הולך רגל, והפקירו בכביש.

ל"שבע" נמסר שלפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עמיחי חביביאן, ב-12 בחודש בעקבות סכסוך בין הנאשם לבת הזוג שגלש לעימות פיזי בין ה-2, עזב חנוכייב את הבית, וסמוך לאחר מכן דיווחה בת זוגו למשטרה על אלימות של הנאשם כלפיה. השוטרים עצרו את רכבו של חנוכייב, וכאשר ניגשו אליו וביקשו ממנו לדומם מנוע, נמלט הנאשם מהמקום.

חנוכייב לא שעה לקריאותיהם וסימוניהם של השוטרים שדלקו אחריו לעצור, והמשיך בנסיעתו הפרועה ברחבי בירת הנגב, תוך שהוא מזגזג בין נתיבי התנועה, עובר צמתים ברמזור אדום, מבצע עקיפות מסוכנות, ומסכן חיי אדם. במהלך הימלטותו, עלה הנאשם עם רכבו על אי תנועה, ופגע בהולך רגל באורח אנוש. חנוכייב לא עצר במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה, ולא הזעיק עזרה, אלא עקף מחסום משטרתי, והמשיך בנהיגתו המסוכנת.

לפי כתב האישום, הותיר הנאשם את רכבו באמצע הכביש ללא משיכת בלם היד, והחל במנוסה רגלית. לאחר מרדף רגלי, הוא נעצר. בנוסף, נמצא ברכבו של חנוכייב סם מסוג קוקאין. הולך הרגל פונה ממקום התאונה לבית החולים "סורוקה", ונכון למועד הגשת כתב האישום הוא עדיין מאושפז ומונשם במחלקה הנוירו-כירורגית בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סם. יחד עם בקשת המעצר עד תום ההליכים הגישה הפרקליטות לבית המשפט גם בקשה לפסול את רישיון הנהיגה של חנוכייב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה