חדשות

בית ספר יסודי ל-700 תלמידים

חדשות15 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע מקימה את המוסד בשכונת "כלניות" החדשה

בית ספר יסודי ל-700 תלמידים
"סביבת למידה התואמת את אתגרי המחר". הדמיית המוסד | הדמיה: באדיבות עיריית באר שבע

בית ספר יסודי חדש נבנה בימים אלה בשכונת "כלניות" החדשה בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שאת המוסד המשתרע על פני כ-3,700 מ"ר מקימה העירייה, ושהוא צפוי לאכלס בסופו של תהליך כ-700 תלמידים. בשנת הלימודים הקרובה, ילמדו בבית הספר תלמידים בשכבות א' – ג'.

במבואת המוסד הממוקם בלב השכונה הצעירה יהיו כדברי הרשות, "חללים מעניינים ושונים, גירויים בשילובי צבעים ובחומרים עדכניים, המשרים אווירה נעימה ונינוחה, שתעורר את דמיונם, ותנעים את שהייתם של הנוכחים. במבנה חצרות פנימיות ומרחבים משותפים תוך שמירה על תחושת בית בעבור התלמידים. בבניין המרכזי בבית הספר נמצאים המינהלה והמעבדות. במרכז" המוסד "נמצא תיאטרון חוץ המנצל את הפרשי הטופוגרפיה במגרש ליצירת שטח כינוס, טקסים והופעות עבור ילדי בית הספר".

ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "תחום החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, ובהתאם לכך משקיעה" הרשות "במטרה לקדם ולהיטיב כל העת את סביבת הלימודים של ילדי העיר וצוותי החינוך, ולהעניק להם חינוך איכותי בסביבה מיטבית. אנו משקיעים משאבים רבים בבינוי ופיתוח מוסדות החינוך, יצירת סביבת למידה התואמת את אתגרי המחר, הטמעת תוכניות חדשניות ומגוונות, טיפוח מצוינות, עידוד התלמידים למיצוי אישי ומעל הכל מתן הזדמנות שווה לכל תלמיד לממש את יכולתו".

מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר: "מרחבי הלמידה בבית הספר מזמנים בעבור התלמידים גירויים, למידה חווייתית, התנסויות ורכישת מיומנויות להעצמתם, הצלחתם והכשרתם של התלמידים לקראת אתגרי העתיד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה