חדשות

שוטר ליום אחד

חדשות14 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בצד המאבק בפשיעה, מנהלת משטרת מרחב הנגב כל העת פעילויות ערכיות וחינוכיות למען ובשיתוף הקהילה ולהגשמת חלומות, למשל זה של הנער שלומי כהן ממועצת אשכול

שוטר ליום אחד
צילום: דוברות המשטרה

שלומי כהן בן ה-12 מהמועצה האזורית אשכול רצה להיות שוטר, אז במשטרת מרחב הנגב הגשימו לו באחרונה את החלום, לפחות ליום אחד. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת חיזוק הקשר של המשטרה במרחב עם הקהילה, נודע לשוטר הקהילתי רס"ב שוקי מורד, על חלומו של הנער מאשכול.

רס"ב מורד הצליח לרתום לצורך הגשמת החלום את תחנת המשטרה באופקים, והשוטרים הפתיעו את כהן הצעיר עם "ניידת המשאלות" המשטרתית, שהותאמה במיוחד לפעילויות עבור ילדים הסובלים מבעיות בריאותיות ומוגבלויות שונות, הכל במטרה לשמחם. לפני שעלה לניידת, ניתנו לנער מדי שוטר וכובע משטרתי, ומפקד התחנה סגן נציב אבי לוי, העניק לו אפילו תעודת שוטר ודרגות, ובכך הפך את כהן לשוטר לאותו יום. הוא אמר לשוטרים: "אני רוצה להיות שוטר, ולעזור להגן על אזרחי המדינה".

במהלך פעילותו כשוטר באופן רשמי, השתתף הנער בסיור של ניידת המשטרה, שמע את רשת הקשר המשטרתית בזמן אמת, ולמד איך מפענחים חוקרי הזיהוי הפלילי טביעות אצבע וכיצד פועל הרובוט המשטרתי בסיוע לחבלן לנטרל חפצים חשודים.

ובמשטרת מרחב הנגב סיכמו בסיפוק: "אנו שמחים ומודים על הזכות שהייתה לנו להיות במחיצתו של שלומי ליום אחד, להגשים את חלומו, ולהעניק לו חוויה מעשירה. נאחל לו הרבה בריאות".

כתבות נוספות בחדשות

0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות
0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה