חדשות

שהקאנטרי "ייתן קצת לציבור"

חדשות12 באוגוסט 2019    4 דקות
1

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' "עוקץ" את הקאנטרי קלאב המקומי, ומנהל הקאנטרי יוסי בננו לא נותר חייב

שהקאנטרי "ייתן קצת לציבור"
יוסי בננו (ראשון מימין) מקבל תעודת הערכה. "אנחנו לא מקבלים כלום מהעירייה, כלום ואפס ושום דבר" | צילום: באדיבות יוסי בננו

"לא יקרה לקאנטרי קלאב שום דבר, אם הוא ייתן קצת לציבור". כך אמר ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', במהלך דיון בהנהלת העיר באחרונה במחסור בבריכות עירוניות בבירת הנגב. אחרי שחבר מועצת העיר גיל שטכמן העלה את העניין לסדר היום, הציעה חברת דירקטוריון הקאנטרי קלאב בתל אביב, חברת המועצה פנינה פחימה, את סיועה בהכנסת משפחות נזקקות לקאנטרי בעיר אפילו בחינם, ואז אמר דנילוביץ' את מה שאמר.

מנהל הקאנטרי קלאב בבאר שבע, סגן ראש העירייה לשעבר יוסי בננו, זועם על הדברים: "אני מוחה על האמירה הזאת; אני חושב שזו אמירה קשה מאוד של ראש עירייה שאני מכבד אותו מאוד ואני מעולם, מהיום שהוא נבחר ולפני שהוא נבחר, לא תקפתי אותו ולא גיניתי אותו. אני חושב שהאמירה הזאת זו אמירה שמגנה את הקאנטרי, את הפעילות של הקאנטרי, את מה שהקאנטרי עושה למען תושבי העיר באר שבע. ואני אומר יתרה מכך, אנחנו לא מקבלים כלום מהעירייה, כלום ואפס ושום דבר. ההיפך, רק מקשים עלינו את החיים פה, ולא עלינו אלא על ציבור המנויים, כמות אדירה מאוד שלא היה לזה אח ורע מאז קום באר שבע".

ובננו ממשיך: "חבל שראש העירייה אומר אמירה כזאת. אני מצטער שחברת המועצה פנינה פחימה שהיא דירקטורית אצלנו, חבל שהיא לא הגיבה בחומרה על אמירה כזאת של ראש העירייה. אני חושב שאנחנו נותנים לציבור הבאר שבעי מעל ומעבר. ואני גם אגיד יותר מזה, אנחנו אפילו הורדנו את מחירי הכרטיסים, ובמחיר של כרטיסייה זה 50 שקלים לכניסה במקום 75 שקלים, כדי לאפשר לכל תושבי באר שבע ובמיוחד לאלה שאין להם, לבוא לקאנטרי".

אבל אתם עובדים עם הרווחה בעירייה, לא?

"אנחנו עובדים גם עם הרווחה. אנחנו עובדים גם עם השכונות. אנחנו עובדים גם עם משפחות ברוכות ילדים. אנחנו עובדים עם הכל".

רוביק דנילוביץ'. "לא יקרה לקאנטרי קלאב שום דבר" | צילום: ארכיון "שבע"

אולי תזמין את ראש העירייה, כדי שיראה את הפעילות בקאנטרי.

"אנחנו הזמנו אותו הרבה פעמים לבוא לפה. הוא בא פעם אחת ככה כדרך אגב, כי הייתה פה פתיחה של כיבוי אש, אז הוא עשה לנו טובה והגיע. עוד פעם, אני לא תקפתי את ראש העירייה אף פעם, ולא אמרתי מילה אחת רעה עליו. ההיפך, תמיד אני מפרגן. ואני חושב שכשאומרים דבר כזה בפרוטוקול זה אומר 'דרשני' מה ראש העירייה חושב על הקאנטרי או מה ראש העירייה חושב על מוסדות שמשרתים את הציבור הבאר שבעי. וחבל, חבל מאוד, חבל, חבל, חבל. אני אומר את זה, אפילו כואב לי, כי אני חושב שאנחנו עושים מעל ומעבר. ואם אני הצלחתי להגדיל פה את כמות המנויים מ-5,000 ל-10,000 פלוס, זה לא בגלל שלקחתי מהם מחיר יקר, להיפך זה כי הורדנו את המחירים כדי לאפשר גם למשפחות מעוטות יכולת לבוא לרכוש מנוי בקאנטרי. ואם לא, אז יכולים לרכוש כרטיסים, ויכולים לרכוש כרטיסיות, ויכולים לרכוש אלף ואחד דברים. זה לא הוגן, זה ממש לא הוגן! מלבד זאת, אנחנו עובדים עם הרווחה, לפעמים בחינם ללא עלויות".

אז הוא לא יודע את זה? הוא ראש העירייה. הוא לא יודע שאתם מארחים?

"יכול להיות שהוא לא יודע, יכול להיות שלא מעדכנים אותו, אולי מהרווחה לא מעדכנים אותו מספיק. אז, אנחנו מארחים חיילים וגורמים אחרים. ויש לנו המון המון פעמים שאנשים במהלך השנה ובמיוחד בקיץ מתארחים אצלנו ללא עלויות. וזה על חשבון המנויים, כלומר על חשבון הכסף של המנויים. אז, להגיד משפט כזה אני חושב שזה מיותר לחלוטין ואפילו פוגע. חבל, חבל מאוד".

והוא מסכם: "ואני קורא לראש העירייה בהזדמנות הזאת, אם כבר אכפת לו מהקאנטרי, שיטפל לנו בחניות; הגיע הזמן, אם כבר הוא פתח במשפט כזה, אז אני מרשה לעצמי לומר ולהגיד שהגיע הזמן שראש העירייה יבוא ויטפל בחניות של הקאנטרי. מעל 10,000 מנויים זה לא תושבי רהט, זה תושבי באר שבע. דרך אגב, אלינו נכנסים גם בני מיעוטים; אנחנו שונים מאחרים. אנחנו לבני המיעוטים מאפשרים גם לרכוש מנויים וגם לקנות כרטיסים. ואני גאה בזה, למרות שיש לפעמים לחצים מהמנויים, אבל אני לא מחשבן. אני ממשיך בדרך שלי, ואני מאמין במה שאני מאמין. ובמה שעשיתי עד היום אני חושב שאיפה שהייתי אני הצלחתי, ברוך ה'. אז, אני מאוד 'מודה' לו על האימרה הזאת"…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכל מקרה מי שאינו מנוי המחיר יקר מאוד
    וחבל משפחות מעוטות יכולת יכולות לחלום להכנס בשערי הקאנטרי