חדשות

שיא של קייטנים בבאר שבע

חדשות12 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

יותר מ-11.5 אלף ילדים השתתפו השנה בקייטנות הקיץ של חברת "כיוונים" בבאר שבע

שיא של קייטנים בבאר שבע
מגוון הפעלות וחוגים. קייטנים בבאר שבע | צילום: באדיבות "כיוונים"

מספר שיא של ילדים בקייטנות הקיץ של חברת "כיוונים" בבאר שבע; ל"שבע" נמסר שיותר מ-11.5 אלף ילדים השתתפו במהלך החודש שעבר ותחילת החודש הנוכחי בקייטנות בבירת הנגב, המספר הגבוה ביותר של משתתפים אי פעם בעיר.

במהלך המחצית הראשונה של החופש הפעילה "כיוונים" מאות קבוצות של קייטנות בכל רחבי באר שבע לילדי הגנים ותלמידי כיתות א' – ה'. הקייטנות נערכו בשיתוף העירייה, משרד החינוך והמשרד לפיתוח הנגב והגליל. הקייטנים נהנו ממגוון הפעלות וחוגים, כמו חוגי תיאטרון, מדעים, טבע, תנועה וספורט, מחול וכדורגל ופעילויות מוזיקה. בנוסף, יצאו הילדים לפעילויות ב"לונדע", מתחם "הקטר", מוזיאון אנז"ק, הצגה במשכן לאומנויות הבמה, בריכת שחייה, סרט בקולנוע, הפעלות מולטימדיה ועוד.

סופי כהן, מנהלת הקייטנות מטעם החברה, סיכמה: "עם תחילת הקיץ פתחנו מאות מוקדים של קייטנות למען ילדי העיר. הקייטנות התקיימו בבתי הספר ובגנים, ולשם כך פתחנו כמעט את כלל בתי הספר. השנה הצענו בקייטנות תכנים רבים ומגוונים במטרה להגיע לכמה שיותר ילדים, ולהוות פיתרון אמיתי עבור ההורים בימי החופש הגדול. העובדה שהגיעו יותר מ-11.5 אלף ילדים לקייטנות הקיץ, מספר המשתתפים הגבוה ביותר אי פעם בבאר שבע, היא ההוכחה שאכן עמדנו במשימה. אני מודה לצוותים החינוכיים על העבודה שלהם למען הילדים, ומאחלת המשך חופש נעים לכולם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה