חדשות

המשמר האזרחי בבאר שבע הולך ונעלם

חדשות12 באוגוסט 2019    דקה אחת
2

במהלך דיון בוועדת הביטחון העירונית התברר שבבירת הנגב ישנם כיום כ-350 מתנדבים בלבד לעומת כ-1,600 בשנים עברו

המשמר האזרחי בבאר שבע הולך ונעלם
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

סגן מפקד תחנת באר שבע של המשטרה סגן ניצב יוסי אביסרור גילה באחרונה לחברי ועדת הביטחון בעיריית באר שבע שמספר מתנדבי המשמר האזרחי בבירת הנגב עומד בימים אלה על כ-350 בלבד.

סגן ניצב אביסרור ציין בין היתר ש"ההסתכלות על המתנדבים היא מקצועית מאוד ופחות על 'המתנדב הקלאסי'" עם "פרוצדורה יותר מחמירה מבעבר לגבי תהליך הקליטה", כאשר כיום מתנדב שני או שלישי של המשמר האזרחי מלווה שוטרים בשטח, ו-2 שוטרים בשכר אחראים על המתנדבים.

שמעון טובול. "מצפה לאיחוד השורות" | צילום: ארכיון "שבע"

חבר הוועדה צבי וייסלר (מתנדב משמר אזרחי ותיק וידוע) הביע את מורת רוחו מהדברים: "אני מודאג ממה שקורה בבאר שבע לאור העובדה שיש רק 2 שוטרים בשכר שמתעסקים זמן מועט במשמר האזרחי, ולכן המתנדבים לא זוכים לטיפול".

יו"ר ועדת הביטחון שמעון טובול סיכם: "אני מצר על העובדה שאין 1,600 מתנדבים כבעבר. ההרתעה באמצעות מתנדבים יכולה להביא להצלחה. אני מבין שהמשטרה לא צריכה יותר בכמות אלא באיכות. כיו"ר ועדה אני מצפה לאיחוד השורות גם בביצוע לא רק במענה לסקרים. אני מקווה להגדיל את כמות המתנדבים וסיירות שכונתיות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • אביב

    עצוב

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם קיבלו שכל
    וגם ככה המשטרה לא מעריכה את זמן המתנדבים
    ולא את העזרה ערבים שבתות וחגים