חדשות

2 ישיבות ביום אחד…

חדשות12 באוגוסט 2019    דקה אחת
1

ועדת החינוך התכנסה פעמיים באותו יום, עבור 2 רבעונים

2 ישיבות ביום אחד…
ד"ר חפצי זוהר. 2 ישיבות במכה אחת... | צילום: ארכיון "שבע"

מ"מ ראש עיריית באר שבע ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר, כינסה באחרונה את ועדת החינוך העירונית בראשה היא עומדת ל-2 ישיבות באותו יום. יש לציין, שוועדות עירוניות מחויבות להתכנס בכל רבעון לפחות לדיון אחד, כפי שהדגיש יו"ר הוועדה העירונית לקליטת עלייה גיל שטכמן בישיבה ה-2 של הוועדה בראשותו שהתקיימה לא מכבר: "עשינו 2 ישיבות ברבעון ה-2 במקום ישיבה 1 לכל רבעון כמו שנדרש מאיתנו".

מטבע הדברים, רשימות הנוכחים והנעדרים ב-2 הישיבות המדוברות של ועדת החינוך זהות לחלוטין, כאשר פרוטוקול הישיבה ה-1 מסוכם כך: "חברי הוועדה הציגו עצמם. הוסבר אופן עבודת הוועדה. הוצע שכל חבר ועדה יעלה נושאים החשובים לו לדיון. סוכם שהוועדה תחולק לקבוצות, ותעבוד סביב פרויקטים".

הישיבה הבאה כבר הייתה די רגילה, כולל מצגת על מצוינות (שלא צורפה לסדר היום שאישרו חברי המועצה…), היענות לבקשת יו"ר ועד ההורים העירוני אבנר ביטון לדון בהמשך בנושא תשלומי הורים ודין ודברים מתומצת ביותר על הדרישה לצמצם את מספר התלמידים בכל כיתה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • יורה
    האוניברסיטה והמערכת המקומית

    ממליץ לחשוב על הרעיון כיצד "להביא" את האוניברסיטה לבתי הספר (יסודיים, חט"ב וחט"ע). ישנן פעילויות למידה באוניברסיטה לתלמידים במסגרת שונות ואלו פעולות מבורכות. אולם אולי כדאי לחשוב על שילוב מרצים וסטודנטים בהעברת הרצאות ואפילו קורסים בבתי הספר וזאת כדי לקשור את כל אוכלוסיית התלמידים לאקדמיה מבחינת חשיפה מוקדמת. זה יכול להוות שינוי משמעותי בתחום החינוך.