חדשות

עוד שבועיים וחצי למבצע הפחתת חובות המים

חדשות5 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

הוארך המבצע לתשלום חובות מופחתים לתאגיד "מי שבע"

עוד שבועיים וחצי למבצע הפחתת חובות המים
חובות מים | צילום: ארכיון

המבצע לעידוד לקוחות פרטיים להסדרת חובות מים שוטפים שמקיימת רשות המים באמצעות תאגידי המים והביוב בארץ הוארך באופן חריג, ויימשך עד ליום חמישי ה-22 בחודש. ל"שבע" נמסר, שתאגיד המים והביוב "מי שבע" פנה בבקשה מיוחדת לממונה על התאגידים להארכת תקופת המבצע במטרה לאפשר הזדמנות נוספת לתושבים בעלי חובות בגין צריכה פרטית להסדיר את חובם. במסגרת המבצע, מבוצעת מחיקת ריבית והצמדה לחובות הקיימים ללקוחות פרטיים, ובכך מופחת החוב שיתבקש כל צרכן לשלם. מאות תושבים מבאר שבע ואופקים שצברו חוב ל"מי שבע" עם ריביות והצמדות כבר הגיעו למשרדי התאגיד, והסדירו את התשלום.

ב"מי שבע" קוראים לתושבי 2 הערים שצברו חוב בגין חשבון המים, וטרם פנו לתאגיד כדי להסדירו בתקופת המבצע הראשונית, להגיע למשרדיו לפני תום ההארכה, ולטפל בנושא. ההסדר שיושג עם כל צרכן שיבקש להסדיר את חובו במהלך התקופה שנותרה עד תום המבצע ייושם בתנאי שהצרכן יעמוד בהסדר התשלומים שיסוכם, וישלם את חיובי המים והביוב השוטפים שלו.

מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "התאגיד פנה באופן יזום לממונה על התאגידים בבקשה להארכת המבצע במטרה לאפשר לתושבים נוספים להסדיר את חובם במסגרת המבצע. אנו מציעים לא לחכות למועד הסמוך ביותר לתום המבצע, ולהסדיר את הנושא בהקדם".

כתבות נוספות בחדשות

0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות
0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה