חדשות

חשד: בעל החוב ניסה להרוג את הקשישה

חדשות28 ביולי 2019    דקה אחת
0

ודים קוזלוב מאופקים חשוד שניסה לגרום למותה של תושבת העיר בת 75 שהלוותה לו 230 שקלים לתרופות

חשד: בעל החוב ניסה להרוג את הקשישה
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ודים קוזלוב, בן 49 מאופקים, בגין עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה שביצע כלפי אישה מבוגרת בת 75 בביתה.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתב האישום (התיק נחקר בידי תחנת אופקים), שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, ביקש הנאשם מהמתלוננת כסף לתרופות, והיא הלוותה לו 230 שקלים. לאחר כשבועיים, היא ביקשה שיחזיר לה את כספה, וקוזלוב הבטיח שיגיע אליה כדי להחזיר את הכסף. ב-18 בחודש, התייצב הנאשם בביתה של המתלוננת סמוך ל-6:00, סגר את הדלת, וניסה לגרום למותה בכך שאחז בשערותיה, הטיח את ראשה בדלת הכניסה, כרך שרוך סביב צווארה של המתלוננת, וחנק אותה.

בעודו חונק אותה, הפיל קוזלוב את הקשישה על הרצפה כך שהיא נחבלה בראשה ובגבה, והמשיך לחנוק אותה באמצעות השרוך וידיו, עד שהמתלוננת איבדה את הכרתה. כשהיא שכובה על הרצפה ובטרם איבדה את הכרתה, בעטה הקשישה בדלת החדר בו ישן בנה, שהתעורר, זינק לעבר הנאשם, והחל להיאבק עימו במטרה שיעזוב את אימו. ברגע שראה שהמתלוננת אינה מגיבה, שחרר הבן את הנאשם, רץ להגיש לה עזרה ובשלב זה ברח קוזלוב מהבית.

בשל מעשיו של הנאשם, נגרמו לקשישה סימן אדום סביב צווארה, כאבים בצווארה ובראשה וכאבים עזים בגב התחתון בגינם התקשתה להתהלך. קוזלוב ניסה במעשיו המדוברים, לגרום למותה שלא כדין של המתלוננת, וחבל בה חבלה חמורה. לחובת הנאשם עבר פלילי הכולל עבירות סמים, רכוש ואלימות, והוא ביצע את מעשיו כשתלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי. הפרקליטות מבקשת לעצור את קוזלוב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה