חדשות

קטטה קטלנית ברהט

חדשות28 ביולי 2019    דקה אחת
0

הרוג ופצועה קשה באירוע פלילי חמור בעיר הבדואית הגדולה בעולם

קטטה קטלנית ברהט
צילום: אילוסטרציה | ארכיון "שבע"

אירוע פלילי חמור בעיר הבדואית הגדולה בעולם: אמש (מוצ"ש) ב-23:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על קטטה בשכונה 20 ברהט. ל"שבע" נמסר, שחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעים באירוע, ופינו לבית החולים "סורוקה" גבר כבן 30 במצב קשה מאוד עם פצע ירי (שמאוחר יותר מת מפצעיו) ואישה כבת 60 במצב קשה, זאת ככל הנראה לאחר שנפגעה מרכב עם חבלה רב מערכתית.

הפרמדיקים של מד"א סאמי אלהוזייל ומועד אלעמור סיפרו: "יצאנו מהתחנה עם מספר אמבולנסים. אותנו הזניקו לשכונה 20. בכניסה לשכונה ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה מירי, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה מאוד".

חובש מד"א אמין אלכמלאט ופראמדיק מד"א עלה אל הוזייל הוסיפו: "דיווחו לנו שמספר פצועים הגיעו למרפאה מקומית. הגענו לשם במהירות, והובילו אותנו לאישה כבת 60 בהכרה; היא סבלה מחבלה רב מערכתית, כנראה לאחר שנפגעה מרכב. אחרי טיפול ראשוני במרפאה, המשכנו להעניק לה טיפול מציל חיים, ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. 2 פצועים נוספים שהיו במרפאה פונו במצב קל".

במהלך הלילה, פעלו כוחות משטרת מרחב הנגב ברהט ובפזורה הבדואית, והביאו למעצרם של 2 חשודים תושבי רהט במעורבות באירוע ותוצאתו הקטלנית. החשודים יובאו במהלך היום לבית המשפט השלום בבאר שבע.

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל פועלת באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות תוך חתירה למעצר חשודים המעורבים בפגיעה במרקם החיים התקין ושלום הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה