חדשות

בריוני הכביש בדרום, אופנועני המשטרה בעקבותיכם!

חדשות24 ביולי 2019    דקה אחת
0

נחנכה יחידת האופנוענים המחוזית במסגרת יחידת "יואב" שמטרתה המוצהרת להיאבק בעבירות בריונות כביש בדרום

בריוני הכביש בדרום, אופנועני המשטרה בעקבותיכם!
"מכפלת כוח משמעותית". חנוכת היחידה | צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב יורם סופר, חנך הבוקר (רביעי) את יחידת האופנועים החדשה במסגרת יחידת ״יואב״ שבדרום. ל"שבע" נמסר, שיחידת הלוחמים המיומנים תפעל בצירי התנועה הסלולים ובצירי עפר, במטרה להשיב את תחושת ביטחון משתמשי הדרך ולהגביר את הציות לחוק.

היחידה בפיקודו של רב פקד כתר צורן, בוגר היחידות המיוחדות שמונה במיוחד למשימת ההקמה של יחידת האופנוענים, ומלווה את הליך ההכשרה, מונה 30 לוחמים שסיימו באחרונה את הכשרתם, וכעת נמנים על שורת לוחמי משטרת ישראל עם ערך מוסף מהמעלה הראשונה: לוחמי יס"מ מיומנים לאכיפת עבירות תעבורה, שלרשותם 15 אופנועים איתם יפעלו בצירי התנועה באזור הדרום לפי תוכנית סדורה למאבק עיקש בעבירות התנועה, בדגש על עבירות הבריונות, המסכנות לא אחת את ציבור משתמשי הדרך שומרי החוק.

את הרעיון להקמת היחידה עם עשרות לוחמים ואופנועים חדישים יזם כבר לפני כשנה מפקד המחוז הדרומי דאז, מ"מ המפכ"ל כיום ניצב מוטי כהן. במהלך חודשים ארוכים מאז, החלו הליכי איתור וגיוס לוחמים תוך הכשרתם המקצועית והמבצעית ורכש אופנועים דו שימושיים, בעלי יכולות שטח וכביש מהטובות ביותר, הן לרוכב הבודד והן לעבודת זוג לוחמים על גביו, כפי שקיים ביחידות לוחמי היס"מ השונות של משטרת ישראל. בין היתר, הותאמו האופנועים למשימת הלוחמים, והם נושאים זיווד ייעודי לאכיפת עבירות תעבורה מחד גיסא ומענה ראשוני לתרחישי חירום מאידך גיסא.

ניצב סופר ציין בטקס החנוכה של יחידת האופנוענים ש"היחידה מהווה מכפלת כוח משמעותית, ונוכחותם של השוטרים הלוחמים בכבישי הדרום תתרום לתחושת הביטחון של משתמשי הדרך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה