חדשות

מרחבים: זכאות כמעט מלאה לבגרות

חדשות18 ביולי 2019    דקה אחת
0

כ-94 אחוזים מבוגרי ובוגרות התיכון במועצה האזורית קיבלו תעודת בגרות

מרחבים: זכאות כמעט מלאה לבגרות
"השקעה משותפת". תלמידה בתיכון מרחבים | צילום: באדיבות מועצת מרחבים

הישג נאה ביותר לתיכון מרחבים: כ-94 אחוזים מבוגרי ובוגרות התיכון במועצה האזורית זכאים לתעודת בגרות.

ל"שבע" נמסר, שלפי נתוני משרד החינוך הציג תיכון מרחבים עלייה באחוז הזכאים לתעודת בגרות, ובשנת הלימודים התשע"ח 93.7 אחוזים מבוגרי התיכון היו זכאים לתעודת בגרות, זאת בעוד הממוצע הארצי עומד על 69.9 אחוזים בלבד. הממוצע הרשותי עומד על 84.6 אחוזים, וכולל את כל התיכונים במועצה האזורית, לרבות "אשל הנשיא".

לפי הנתונים, בשנת הלימודים התשע"ו 89.9 אחוזים מתלמידי תיכון מרחבים היו זכאים לתעודת בגרות, בהתשע"ז 88.4 אחוזים ובהתשע"ח כאמור כמעט 94 אחוזים. שיעור התלמידים שעברו את מבחני הבגרות ב-5 יחידות במתמטיקה עלה אף הוא מעבר לממוצע הארצי (העומד על 15.5 אחוזים), כאשר בהתשע"ז 12.3 אחוזים מתלמידי התיכון עברו את הבחינה, ובהתשע"ח 18.9 אחוזים.

ראש מועצת מרחבים שי חג'ג' בירך על הדברים: "אנו גאים בבוגרים ובנבחרת החינוכית שלנו. ההישג המרשים הוא תוצאה של השקעה משותפת, סיוע ותגבורים, תוכניות מצוינות, נבחרת חינוכית איכותית ותלמידים מתמידים".

חג'ג' הוסיף: "האמירה ברורה: לא מוותרים על אף תלמיד! אנחנו גאים באחוז הזכאים לבגרות, אבל חשוב מכך הוא ללמד ולחנך לערכים, שתלמידי ותלמידות מרחבים מיישמים הלכה למעשה. נמשיך לחנך לערכים ולמצוינות! תודה לסמי עטר מנהל מחלקת החינוך, למנהלת התיכון רחל סיני, לסיגל ישח וחזי דבורה ולצוות החינוכי בתיכון מרחבים ולכל הנבחרת החינוכית שלנו במרחבים. בהצלחה לבוגרים בהמשך"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה