חדשות

מעקב "שבע": כתבי אישום בדרך נגד החשודים בהתעללות

חדשות11 ביולי 2019    דקה אחת
0

בעקבות חקירת המשטרה על החזקת קטין בתנאי עבדות ועבודות כפייה והתעללות בחסר ישע

מעקב "שבע": כתבי אישום בדרך נגד החשודים בהתעללות
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

חשוד נוסף בפרשת ההתעללות בקטין במאפייה, אותה פרסמנו כאן ב-28.2 השנה ("התעלל באחיינו בן ה-12 כי לא היה מרוצה מעבודתו"). כזכור, כתבנו ש-20 יום לפני הפרסום, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות קטין בן 12 שהגיע לקבלת טיפול רפואי בבית חולים במרכז הארץ.

שוטרים שהוקפצו לבית החולים לתחקור האירוע, פגשו בקטין שסיפר להם שהוא עובר מסכת אירועים אלימים במאפייה בה הוא עובד יחד עם אחיו. בתום הערכת מצב, הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד בשילוב גורמי רווחה, כשעוד באותו יום נעצר בבית החולים דודו של הקטין, שהיה יחד עימו. מעצרו של החשוד, תושב עיר בנגב בן 25, בחשד להחזקת קטין בתנאי עבדות, התעללות בקטין, תקיפת קטין ועבודת כפייה, הוארך מעת לעת. עם התקדמות החקירה, תוך עירוב גורמי רווחה והסתייעות בחקירות ילדים, התחזק החשד ש-2 האחים הועסקו בתנאי עבדות וכפייה במשך שעות ממושכות במאפיה אצל דודם שנעצר.

במהלך החקירה, נחשפו חוקרי המשטרה לחבלות קשות על גופם של הקטינים, שלדבריהם נגרמו תוך הצלפה בכבל חשמל בידי דודם וחשוד נוסף (המצוי בבריחה), ולאחר שהיו פעמים בהם הם לא היו שבעי רצון מעבודתם של הקטינים. עם תום מלאכת החקירה, הוגשה הצהרת התביעה להגיש נגד החשוד כתב אישום בגין המיוחס לו, ומעצרו הוארך שוב (עד 1.3).

ב-1.7 אותר החשוד הנוסף, תושב עיר בדרום בן 30, אף הוא דוד של הקטינים. מעצרו הוארך מעת לעת, ועם תום מלאכת החקירה הוגשה הצהרת התביעה להגיש גם נגדו כתב אישום, ומעצרו הוארך עד 14.7.

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה