חדשות

הנינג'ות הגיעו לאופקים

חדשות10 ביולי 2019    דקה אחת
2

מאות תושבי אופקים והסביבה נהנו מפסטיבל האקסטרים שנערך שלושה ימים בגן הידידות באופקים

הנינג'ות הגיעו לאופקים
| צילום: שלומי זנטי

במסגרת אירועי קיץ 2019, מחלקת הספורט של מתנ"ס אופקים, בניהולה של אילנה איטח ובשיתוף מתנ"ס מרחבים, קיימו השבוע פסטיבל אקסטרים בהשראת 'נינג'ה ישראל', כשמסלול המכשולים המוכר הגיע לאופקים.

במשך שלושה ימים הגיעו מאות משפחות, ילדים ונוער, לגן הידידות באופקים ונהנו מגוון ענק של מתקנים מאתגרים וחווייתיים שהוקמו על ידי חברת "switch active", אחת החברות המובילות באירועי ספורט ותחום ספורט האקסטרים בפרט.

גן הידידות באופקים | צילום: שלומי זנטי

במהלך ימי הפסטיבל התנסו המשתתפים במתקנים הקיימים בנינג'ה ישראל ובה הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד. המארגנים אף דאגו למתקני אקסטרים המותאמים במיוחד לילדים מגיל 4, על מנת ליצור חוויה משפחתית מושלמת. ביומו האחרון של הפסטיבל נערך תחרות בשני מקצים, מקצה נשים ומקצה גברים וחולקו פרסים שווים לזוכים.

אילנה איטח, מנהלת מחלקת הספורט מתנ"ס אופקים: "שמחתי לראות את מאות התושבים שלקחו חלק בפסטיבל ונהנו מפעילות גופנית מאתגרת, מחלקת הספורט תמשיך לדואג לקידום והטמעת פעילות גופנית וקידום אורח חיים בריאה בחופשת הקיץ ובמהלך כל השנה".

| צילום: שלומי זנטי

איציק דנינו, ראש העירייה: "פסטיבל האקסטרים הוא חלק ממגוון אירועים מתוכננים לתושבי אופקים והסביבה בחודשי הקיץ החמים, המותאמים לכל המשפחה. אני מודה לידידי שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים, על עוד שיתוף פעולה מצוין לרווחת תושבי האזור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • נתנאל ארז
    אני רוצה שבן הידידות יהיה השנה תחרות סטריט וורקאוט באזור שנקרא האמפי (עם המתח הגדול והקטן) אני רוצה שהשנה יהיה תחרות של סטריט וורקאוט

    סטריט וורקאוט גם השנה

  • נתנאל ארז וכל אופקים
    אפשר שעוד הפעם יהיה מתקני נינג'ה בגן הידידות???

    נינג'ה