חדשות

שניים בשיפור

חדשות10 ביולי 2019    דקה אחת
0

משרד פקיד שומה באר שבע זכה במקום השני בתחרות האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא

שניים בשיפור
נוהל חדש. נציגי משרד שומה באר שבע | צילום: באדיבות דוברות רשות המסים

הישג נאה למשרד פקיד שומה באר שבע ברשות המסים בתחרות האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא, המתקיימת זו השנה ה-22. ל"שבע" נמסר, שהמשרד הגיע למקום השני בתחרות, בה השתתפו 30 צוותים, בין היתר מכי"ל, צה"ל, רפא"ל ו"מקורות".

משרד פקיד שומה באר שבע קטף את המקום המכובד בעבור גיבוש נוהל חדש בתחום אישור תושב, המעניק לפי סעיף 11 לפקודת מס הכנסה הטבות מס לתושבים המתגוררים ביישוב מזכה, שהוקם כדין. אישור זה מונפק על גבי טופס של רשות המסים בידי הרשויות המקומיות. צוות השיפור של פקיד שומה באר שבע בשיתוף הנהלתו גיבש נוהל שקבע קריטריונים ותנאים מצטברים לבדיקת זכאות לאישור התושב, שהורחבו הרבה מעבר לבדיקות שעשו עד כה הרשויות, ובכך תימנע הנפקת אישורים שלא כדין. במטרה לבסס את הנוהל המדובר, נערכים ביקורות וכנסי הסברה ברשויות ובמועצות המקומיות.

האגודה הישראלית לצוותי שיפור ושש סיגמא נוסדה ב-1987, ושמה לה למטרה את הקידום וההטמעה של פעילות צוותי שיפור וצוותי שש סיגמא בישראל. במסגרת פעולותיה, עורכת האגודה תחרות ארצית המביאה לידי ביטוי את המצוינות האנושית בארגונים, ומאפשרת התבוננות בתהליכי שיפור המתרחשים בהם.

מנהל רשות המסים ערן יעקב, בירך את הצוותים הזוכים בתחרות, והדגיש שהרשות המסים מתכוונת להוביל את תחום החדשנות והמצוינות בשירות המדינה, תוך מתן דגש רב על התייעלות ושיפור השירות למען אזרחי ישראל. יעקב ציין לשבח את עובדי רשות המסים על נכונותם, מקצועיותם ורצונם לזכות בהישגים, המובילים את שיפור פניו של השירות הציבורי במדינה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה