חדשות

מפגש "ירוקים" בנאות חובב

חדשות8 ביולי 2019    דקה אחת
0

מציאות סביבתית נקייה ומבטיחה הוצגה במפגש התלת חודשי של פעילים "ירוקים" שנערך במועצה התעשייתית נאות חובב

מפגש "ירוקים" בנאות חובב
"יצאו מרוצים". מפגש "הפורום הקהילתי" | צילום: באדיבות מועצת נאות חובב

פעילי הסביבה הוותיקים החברים בפורום הקהילתי של מועצת נאות חובב הגיעו באחרונה למפגש התלת חודשי שלהם בנאות חובב, כשהם מצוידים בידע  רב. ל"שבע" נמסר, שאישי הציבור המלווים במשך שנים את הנעשה באזור התעשייה הגדול בישראל קיבלו מענה לשאלותיהם ממנהל היחידה הסביבתית במועצה ניר חסון.

בפני האורחים צמאי הידע והרצון לשפר את איכות הסביבה בנגב הוצגו נתונים רשמיים על הירידה במספר התלונות על ריח רע באזור באר שבע ומקורות הריח הרע שאינם קשורים לנאות חובב; מסתבר שעברייני סביבה נוהגים להצית ערימות אשפה גדולות שאותן הם היו אמורים להעביר להטמנה בתשלום, באתרים המיועדים לכך ממערב לבירת הנגב. חסון הדגיש בפני חברי הפורום הקהילתי של נאות חובב את העובדה שב-5 השנים האחרונות לא נרשם במועצה התעשייתית אירוע זיהום אויר החורג מגבולותיה. האפליקציה "נאות חובב ניטור אוויר" נפרסה בפני הפעילים "הירוקים" בליווי הסברים על היותה משקפת בזמן אמת ובכל שעות היממה את מצב האוויר בכל 1 מ-10 תחנות הניטור המופעלות בידי המועצה בשטחה וביישובים הסמוכים לה.

מנכ"לית עמותת "נגב בר קיימא" בלהה גבעון שהיא הרוח החיה של "הפורום" סיכמה את המפגש: "בכל פעם אנו שמחים לשמוע על התקדמות המועצה והיחידה הסביבתית בשיפור סביבתי. אחרי הפרסומים על מפרץ חיפה בנושא הזיהום, אנחנו מקבלים חיזוק על מה שנעשה בנאות חובב בתחום השמירה על הסביבה. שאפו למפעלים, למועצה שאוכפת ולקהילה שהפכה לחלק חשוב במאבק על סביבה נקייה. כך היה צריך לנהוג גם במפרץ חיפה".

וגבעון הוסיפה:"'הפורום הקהילתי' שלנו ימשיך לעקוב ולשאול שאלות. אחת ל-3 חודשים אנחנו נפגשים, מעירים הערות, ופועלים למען סביבה נקייה. במקביל, אנו נפגשים עם המפעלים. האנשים יצאו מרוצים מהנתונים שהוצגו בפניהם".

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה