חדשות

ארדואן יודע מזה?

חדשות13 ביוני 2019    דקה אחת
0

חברת הבנייה הטורקית "יילמזלר" תרמה 26 מלגות לסטודנטים להנדסת בנין באוניברסיטת בן-גוריון בנגב

ארדואן יודע מזה?
"טבעי לנו להעניק מלגות". גיוס מעניק את ההמחאה, עם הפרופ' פלד, לוי ושוחט | צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון

למרות המתיחות המדינית המתמשכת בין טורקיה לישראל, תרמה השנה "יילמזלר אינטרנשיונל", חברת בנייה טורקית הפועלת בישראל מ-1996, 26 מלגות למחקר לסטודנטים במחלקה להנדסת בניין באוניברסיטת בן גוריון, שסיימו תואר ראשון, ומבקשים להמשיך את לימודיהם לתואר שני בתחום או שכבר מצויים במסגרת לימודי התואר השני.

ל"שבע" נמסר, שמעמד הענקת המלגות ל-7 מהסטודנטים המתומלגים התקיים באחרונה במסגרת טקס קבלת התארים המחלקתי, במעמד דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה באוניברסיטה פרופ' אבי לוי והפרופ' עלוה פלד ופרופ' יגאל שוחט מהמחלקה להנדסת בניין. נציג "יילמזלר" בישראל נסים גיוס, העניק למחלקה המחאה בסך 130 אלף שקלים, המבטאת את תמיכת החברה המשמעותית בסטודנטים במחלקה, דור העתיד בתחום הבנייה בארץ, ובקידום המחקר בתחום בישראל.

גיוס: "בהיות 'יילמזלר' חברת הבנייה הזרה הוותיקה בישראל, היא מקפידה גם על מעורבות בנושאים חברתיים, תרבותיים וספורטיביים. החברה מהווה גשר יציב ואיתן ביחסים הכלכליים בין ישראל וטורקיה. טבעי לנו להעניק מלגות שישפרו את איכות המחקר, וירחיבו את השכלתם של מהנדסי הבניין בישראל, ודווקא לאוניברסיטה הממוקמת אולי בפריפריה אך בוגריה משתלבים בענף באופן מוצלח ביותר. שיתוף הפעולה בין האקדמיה ל'יילמזלר' משמעותי ל-2 הצדדים. כחברה המעורה עמוק בענף, וכדי למלא את צרכיה של המדינה בהרחבת הבנייה הצפויה בישראל בשנים הבאות, מתן המלגות לדור העתיד הוא ערך חשוב ב'אני מאמין' של החברה. עלו והצליחו"!

פרופ' שוחט: "מלגות חברת 'יילמזלר' לקידום מחקר חדשני בתחום הטכנולוגיה ורעידות אדמה יאפשרו לסטודנטים שלנו לממש את הפוטנציאל המחקרי שלהם. אני מקווה להמשך פעילות עם החברה שתתרום למחלקה להנדסת בניין לאורך זמן".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה