חדשות

דואגים לתעסוקה למפוטרי מפעל "חרסה" בבאר שבע

חדשות13 ביוני 2019    דקה אחת
0

יריד תעסוקה מיוחד נערך למפוטרים בבניין ההסתדרות בבירת הנגב

דואגים לתעסוקה למפוטרי מפעל "חרסה" בבאר שבע
עבודה למפוטרים. יריד התעסוקה | צילום: דוברות ההסתדרות

בהמשך להחלטה, שהתקבלה באחרונה בידי יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', בפגישה שקיימו בשבוע שעבר, נערך אתמול (רביעי) בבניין ההסתדרות בבירת הנגב, יריד תעסוקה ייעודי עבור עשרות עובדי מפעל "חרסה" שפוטרו באחרונה.

ל"שבע" נמסר, שהישיבה נערכה על רקע המשבר התעסוקתי של מפוטרי "חרסה", בו יוצרו כלים סניטריים. כזכור, קיבלו העובדים את ההודעה על פיטוריהם מיד עם תום חג הפסח, נוכח החלטת ההנהלה להעביר את פס הייצור לטורקיה. הצדדים נפגשו מתוך מטרה לשלב ידיים, ולמצוא פיתרונות תעסוקתיים למפוטרים, רובם ככולם תושבי באר שבע והסביבה.

בפגישה השתתפו, לצד בר דוד ודנילוביץ', מנכ"ל ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי, יקיר אוקנין מזכיר האיגוד המקצועי מההסתדרות במרחב בראשות מאיר בביוף, יו"ר ועד עובדי "חרסה" איגור גרימן וחבר הוועד שמעון הילל, יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים אמיר הדס ומנהל המרחב אביב חצבני.

ביריד התעסוקה השתתפו חברות התחבורה הציבורית "מטרופולין" ו"דן באר שבע", החברות "נירלט", "אסם", "קינג מיסבי מנוע", "הגביע", "איסכור", "תלמור מפעל תעשייה", "מנפאואר" ו"ליאל כוח אדם", וכן נציגי התאחדות התעשיינים שהציעו מאות משרות פנויות לעובדים במפעלי תעשייה מהאזור.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה