חדשות

חידושים בשוק העירוני

חדשות13 ביוני 2019    2 דקות
0

בתיאום עם נציגות הסוחרים בשוק, בראשות אבינועם מימון, יבוצעו במתחם המתחדש תכנון תנועה, חנייה והסדרי פריקה חדשים ועבודות פיתוח שונות

חידושים בשוק העירוני
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

עיריית באר שבע תשקיע 200 אלף שקלים מכספי קרן הפיתוח שלה לצורך ביצוע תכנון תנועה, חנייה והסדרי פריקה וטעינה (לרבות תכנון פיזי) ועבודות פיתוח שונות בשוק העירוני בעיר, זאת בתיאום עם נציגות הסוחרים במתחם, בראשות אבינועם מימון.

לחברי ועדת הכספים, שאישרה באחרונה את ההקצבה, הועבר מכתבה בעניין של מנכ"לית חברת "יעדים" לשעבר רחלי מרום, לגזבר העירייה רו"ח תומר ביטון. מרום ציינה, ש"בהמשך לישיבות שהתקיימו עם נציגות הסוחרים בשוק העירוני, אגף תנועה ותחבורה ואגף הפיקוח העירוני, הוסכם על ביצוע עיקרי השינויים הבאים: העתקת רחבת פריקה וטעינה לאזור הרחבה הסיטונאית (לרבות הרחבת פתח החנייה בכפוף להנחיות רשות העתיקות) שינוי כיוון החנייה ברחוב אהלי קידר והקצאת מקומות להורדת והעלאת נוסעים ברחוב השווקים".

ל"פירוקים ושינוי" יש להעביר 70 אלף שקלים, 30 אלף שקלים יוקצו ל"בניית גיאומטריה", סכום זהה יתוקצב ל"תכנון", 25 אלף שקלים יועברו ל"צביעה ותמרור", סכום זהה ל"בצ"מ (בלתי צפוי מראש – י.ס.ד) כ-15 אחוז" ו-20 אלף שקלים ל"מבנה כביש".

אבינועם מימון. בתיאום עם נציגות הסוחרים | צילום: מאיר מסקופ

ועוד מאותה ישיבת ועדה: החברים אישרו קבלת מענק של 120 אלף שקלים מקרן העזבונות עבור פרויקט "עיר יער" בשכונה ב'. בקרן הדגישו: "היער יימצא על ציר מרכזי בעיר, ויהווה ריאה ירוקה בלב העיר. בנוסף לתרומתו של היער לאיכות הסביבה, הוא ייתן מענה לכלל האוכלוסייה כמקום מפגש ובילוי למשפחות, וגם ישמש לנטיעות ט"ו בשבט. הכוונה של העירייה היא לטעת 5,000 עצים מותאמי אקלים. כמות זו בהחלט הופכת את הפרויקט לפרויקט ייעור".

ולסיום, חברי ועדת הכספים אישרו גם הקצאת 345 אלף שקלים מכספי קרן הפיתוח העירונית עבור הריסת חריגות בנייה במקלט בשכונת נחל עשן. סגנית גזבר הרשות והממונה על הנכסים רו"ח פזית פוקס ומנהל אגף ביטחון בעירייה שאול כהן, כתבו לסגנית הגזבר ומנהלת אגף התקציבים ברשות עו"ד סופיה רווח, שהכספים מיועדים "להסדרת כשירות" המקלט "והריסת חריגות בנייה הקיימות" בו. "המקלט פונה ממחזיקיו, ונדרש כעת להרוס את חריגות הבנייה, שמשמשים להתכנסות בני נוער, המקימים רעש, וגורמים לנזקים במקום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה