חדשות

אל על בליון

חדשות10 ביוני 2019    דקה אחת
0

מ"מ ראש עיריית באר שבע ייצג את בירת הנגב בכנס בינלאומי שהתקיים בצרפת

אל על בליון
באר שבע בליון. מ"מ ראש העירייה ליד שלט הרחוב של בירת הנגב | צילום: עיריית באר שבע

הכנס הרביעי של שיתוף הפעולה בין הרשויות המקומיות בישראל ובצרפת נערך, בשבוע שעבר, ביוזמת המרכז לשלטון מקומי ומשרד החוץ, והפעם בעיר התאומה של באר שבע בצרפת, עיר המטרופולין ליון. ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע, התקיימו דיונים רבים סביב שיתופי פעולה ולמידה הדדית בתחומי הכלכלה, המים והאנרגיה, החינוך, הצעירים והחדשנות. כמו כן, ליווה את הכינוס לכל אורכו נושא חשיבות המלחמה באנטישמיות הגואה, באירופה בכלל ובצרפת בפרט.

את עיריית באר שבע ייצג בכנס הבינלאומי מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, שהשתתף בפאנל ובמושב, שעסק בשיתופי פעולה אפשריים בתחום הכלכלה בין הרשויות המקומיות ב-2 המדינות.

לאירוע הגיעו מספר רב של נציגי רשויות מקומיות ישראליות, במקביל לעמיתיהם הצרפתים, כגון עיריות תל אביב, חדרה, עכו, נתניה, שלומי, יוקנעם, חולון, דימונה וכאמור גם באר שבע..

אל על: "היה לי הכבוד לייצג את ראש הרשות רוביק דנילוביץ', את מועצת העיר ואת תושבי העיר באר שבע בכנס החשוב. במקביל לסדר היום העמוס של הכנס, נפלה בחלקי הזכות והחובה להיפגש עם נציגי הקהילה היהודית והנהגת לשכת המסחר והכלכלה המקומית, ואף זכיתי לבקר ברחוב הקרוי בליון על שמה של העיר באר שבע. שמחתי לגלות, ששמה הטוב של העיר באר שבע מוכר היטב גם בצרפת, ושקיימת התעניינות רבה לשיתופי פעולה כלכליים בעיקר בתחומי הסייבר, ההיי-טק והחדשנות".

שיתוף פעולה בין רשויות מקומיות. משמאל, אל על | צילום: עיריית באר שבע

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה