חדשות

תיעוד: המסתערבים עצרו פלסטינים בנגב

חדשות27 במאי 2019    דקה אחת
0

לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול ומשטרת ישראל פעלו נגד שהייה בלתי חוקית של פלסטינים בשטח ישראל והעבירות הנלוות לכך. הלוחמים עצרו 2 כלי רכב, ובהם 9 פלסטינים שהסתננו לארץ

תיעוד: המסתערבים עצרו פלסטינים בנגב
מעצר החשוד | צילום: דוברות המשטרה

כוחות המסתערבים של מג"ב ושוטרי מחוז דרום של משטרת ישראל נערכו היום (ראשון), לפעילות סמוייה וגלוייה, רכובה ורגלית במרחב תל ערד, למען צמצום הסתננות של פלסטינים והסעתם בשטח ישראל.

ל"שבע" נמסר, שבמהלך הפעילות, זיהו הכוחות רכב מסחרי חשוד, שנסע במהירות גבוהה. בניסיון לעצור את הרכב ולנוכח סירובו של הנהג לעצור, השתמשו הכוחות באמצעים מיוחדים ובדוקרנים, עליהם עלה הרכב, שהמשיך בנסיעה תוך סיכון חיי משתמשי הדרך. במהלך המרדף אחריו, ניסו 5 חשודים מהרכב להימלט רגלית, והם נעצרו בתום מרדף רגלי.

 

לאחר מעצרם, התברר שגם הנהג הוא פלסטיני שוהה בלתי חוקי האסור לנהיגה בארץ, הרכב עם לוחיות זיהוי משוכפלות, ובחזית הרכב אותר מתקן מהבהב אדום כחול, שאמור לפי החשד להונות את כוחות הביטחון, ולדמות רכב משטרה. בחיפוש ברכב, אותרה סחורה, שכללה צעצועים שככל הנראה מיועדת הייתה למכירה.

בפעילות נוספת, אותר רכב פרטי, שנסע במהירות, והעלה את חשדם של הלוחמים. אחרי מרדף משטרתי וחסימות בנתיב הנסיעה, נעצר הרכב בידי הלוחמים, שאיתרו בו 4 שוהים בלתי חוקיים, וביניהם גם במקרה הזה פלסטיני, שנהג ברכב בניגוד לחוק. באותה פעילות, נעצרו ב-2 כלי רכב 9 שוהים בלתי חוקיים מאזור חברון (5 בגירים ו- 4 קטינים) להמשך חקירה של משטרת ישראל.

במג"ב מדגישים: "מאבקה של משטרת ישראל בתופעת השהייה הבלתי חוקית כולל פעילות של יחידות משטרה מיוחדות, לרבות יחידות מג"ב, הנעזרות באמצעים מיוחדים, מתוך הנחת עבודה שהמסתננים לארץ שלא כדין עלולים להוות מחוללי פשיעה ואף טרור".

הרכב החשוד לאחר מרדף משטרתי | צילום: דוברות המשטרה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה