חדשות

בעומר, אין מדורות ל"ג בעומר…

חדשות22 במאי 2019    דקה אחת
0

לנוכח גל החום הקיצוני, הפוקד את המדינה והנגב, אסרה המועצה המקומית הדלקת מדורות, והפנתה את התושבים לבריכת השחייה בכניסה חופשית

בעומר, אין מדורות ל"ג בעומר…
הבריכה בעומר | צילום: עמוד הפייסבוק של דובר המועצה, ניר ניסים

מזג האוויר השרבי ביותר ותנאי החום הקיצוניים, המעלים את הסבירות להתרחשות דליקות, וגם הצו של שירותי הכבאות, המגביל מאוד הדלקת מדורות מהיום (רביעי), ערב ל"ג בעומר, הוחלט במועצת עומר לאסור כליל הדלקת מדורות כבר מהבוקר.

ל"שבע" נמסר, שהמועצה תאכוף אי הדלקת מדורות מהיום ב-8:00 עד מחרתיים (שישי), זאת בתום סיור עם נציג הכבאות וההצלה בשטחים, שהוכשרו מראש בידי עובדים של מועצת עומר להדלקת מדורות בתחומי עומר, אך כעת נאסר השימוש בהם.

במועצה ציינו, שאנשיה ערכו אתמול, "הערכת מצב נוספת", שמטרתה הייתה "לבחון את כל האפשרויות לקיים מדורות ל"ג בעומר מחר. נציג הכבאות וההצלה לא אישר את קיומם של המדורות, בהתאם לצו, ובתיאום איתו הגענו להחלטה שהשמירה על ביטחון ילדינו ותושבינו קודמת לכל, ולאסור הדלקת מדורות החל ממחר ובהתאם לצו. משטרת ישראל ועובדי רשות הכבאות וההצלה יאכפו, במהלך הימים האלה, את הצו".

תושבי המועצה המקומית התבקשו, "בכל לשון של בקשה, להישמע להוראות אלה" כאשר הפיצוי על עוגמת הנפש המסוימת שבאי הדלקת המדורות באה בדמות ההודעה הבאה של מועצת עומר: "בהתאם לבקשתנו, מועדון כפרי עומר יפתח את שעריו לכל תושבי עומר (הכניסה חופשית לתושבים), ביום חמישי 23.5.19 משעה 12:00 ועד לשעה 19:00. הכניסה מותנית בהצגת תעודה (ספח מתעודת זהות) על מגורים בעומר. ילדי ותושבי עומר מוזמנים להגיע ולהתרענן בבריכת השחייה, בשרב הכבד".

ראש מועצת עומר, פיני בדש: "ילדי עומר, במקום לשחק באש, ישחקו במים וייהנו מהבריכה ביישוב".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה