חדשות

ההרוג הרביעי באסון המנוף ביבנה: סרגיי סמיונוב מבאר שבע

חדשות21 במאי 2019    דקה אחת
0

הלוויתו של סמיונוב שהיה בן 33 במותו, תתקיים מחר

ההרוג הרביעי באסון המנוף ביבנה: סרגיי סמיונוב מבאר שבע
גם באר שבעי בהרוגים. סרגיי סמיונוב | צילום: באדיבות משפחת סמיונוב

סרגיי סמיונוב (33) מבאר שבע הוא ההרוג הרביעי באסון קריסת המנוף, שהתרחש ביום ראשון השבוע, באתר בנייה ביבנה. כך הותר ביום שלישי השבוע לפרסום. הלווייתו של סמיונוב, שהותיר אחריו אלמנה, אמורה להיערך מחר (רביעי), ב-15:30, בבית העלמין האלטרנטיבי שבבירת הנגב. בתאונת העבודה הקטלנית, נהרגו גם בן דקלו, יוני סבג וגיל חזאזי.

עו"ד ישראל אסל, היועץ המשפטי של "הפורום למניעת תאונות עבודה", בראשות ראובן בן שמעון, סיפר ל"שבע" שסרגיי ואלמנתו הם "ללא ילדים. אין לו משפחה בארץ. יש לו רק אימא ואחות, שגרות באוקראינה, ואמורות להגיע ללוויה. זה בחור שעבד והתפרנס מהרכבה של עגורני צריח במשך 4 שנים, אחרי שעלה לארץ ב-2010. מדובר באיש מסור לאשתו ובזוג צעיר ואוהב".

עו"ד אסל הוסיף, לגבי "הפורום", ש"עיקר העבודה שלנו היא להעלות את כל נושא תאונות העבודה למודעות התקשורתית. ב-3 השנים האחרונות, בטח שמת לב שהעניין הזה קפץ בתקשורת, בעיקר בגלל פעילות הפורום שלנו. אנחנו עושים כל מיני פעולות בכנסת, והולכים לוועדות שונות. ראובן (בן שמעון – י.ס.ד) הוא ממונה בטיחות בעבודה, עם הרבה ניסיון בתחום הזה, ויש לו הרבה רעיונות. ואילו אני כיועץ משפטי של הפורום, באתי מהחיים, מהשטח, ולי יש רעיונות שרק מי שבא מהשטח יכול להעלות".

זירת האסון ביבנה | צילום: כב"ה רחובות

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה