חדשות

התלמידים יצאו מהמקלטים, מנכ"ל משרד החינוך ביקר באופקים

חדשות12 במאי 2019    2 דקות
0

שמואל אבואב הביע את התרשמותו מקידום העיר ומערכת החינוך שלה, למרות סבבי הטילים הטורדניים, שהאחרון שבהם הסתיים כ-48 שעות לפני ביקורו באופקים

התלמידים יצאו מהמקלטים, מנכ"ל משרד החינוך ביקר באופקים
מחמאות לצוותי החינוך. ביקור המנכ"ל באופקים | צילום: דוברות משרד החינוך במחוז דרום

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, סייר בשבוע שעבר (שלישי), יחד עם גילה נגר המשנה למנכ"ל, רם זהבי מנהל מחוז הדרום במשרד, וצוותו במוסדות החינוך באופקים. ל"שבע" נמסר, שבפגישת עבודה מקדימה, שקיימו עם איציק דנינו ראש העירייה, ואבי ביתן מנהל אגף החינוך ברשות, שיבח אבואב את דנינו על ההתפתחות העירונית המשמעותית בכלל ובתוך כך גם בשדה החינוך. ראש העירייה הציג למנכ"ל את התוכניות העירוניות העתידיות בתחום החינוך, והוחלט על יצירת שותפות אסטרטגית לביצוען. עוד התעניין המנכ"ל במנגנון החוסן העירוני, לנוכח ההסלמה האחרונה במצב הביטחוני.

אבואב פתח את הסיור בבית הספר הממלכתי דתי "אביר יעקב" בניהולה של ליאורה איפרגן, והתרשם ממסירותו של צוות ההוראה. בבית הספר "מורשת ישורון" בניהולו של אמנון דינר, קיבל המנכ"ל סקירה על קידום מקצועות החול אל מול מקצועות הקודש.

בכל בתי הספר הוא פגש את צוותי ההוראה , וביקש לעמוד מקרוב על יישום תוכניות הלימוד הפורמליות, לצד מגוון פעילויות ההעשרה החברתיות, הבית ספריות והעירוניות. צוותי ההוראה וההנהלה בכל המוסדות שיקפו את עמדותיהם והתרשמויותיהם מתוכניות הלימודים ומהמעטפת המקצועית הרחבה בכל תחומי החינוך, לרבות תוכניות לימוד חדשות, שהוטמעו במערכת החינוך באחרונה. אבואב ביקש מהמורים לשתף אותו בכל שיפור שנדרש לדעתם, ורשם הערות ליישום. דגש מיוחד שם המנכ"ל על חשיבות חידוד המיומנויות הלשוניות בעברית ובאנגלית בקרב התלמידים.

בהתרשמותו מהשיפור המשמעותי בתחום החינוך בעיר, החמיא אבואב לכל מנהלי בתי הספר ולצוותי ההוראה, על היותם חדורי מטרה. עוד  ציין, שעל אף שצוות ההוראה ותיק, כמו גם חלק ממבני החינוך באופקים, ניכר שהצוות מתחדש, ועושה מלאכתו בלהט, באהבה ובמסירות. לצד זה הוסיף, שמבני חינוך ותיקים, כמו גם חדרי מורים, זקוקים לריענון התשתיות, ועל כך תינתן הדעת בשיתוף העירייה.

בביקורו בבית הספר "עמל אמירים", הביע המנכ"ל הערכה עמוקה כלפי המנהלת אפרת בוהדנה וצוותה. לדבריו, בית הספר עשה כברת דרך ארוכה בעשור האחרון, כדי להשאיר תלמידים, ולמנוע זליגה החוצה, חיזק את תחושת השייכות, העשיר את מגוון תחומי ההוראה, ויצר מהפך של ממש. עוד הדגיש אבואב, שניכר שצוות המוסד מקנה לתלמידיו תחושת ביטחון ביכולת המימוש העצמי.

גם בבית הספר הטכנולוגי "עתיד" בניהולו של הנרי סלפטי, עמד המנכ"ל מקרוב על מאפייניו הייחודיים של בית הספר, ושיבח את הצוות על הרוח האיתנה והמסירות בטיפול וליווי אישי של התלמידים והובלתם להצלחה.

על כל האמור ביקש אבואב לשבח ולחזק את הצוותים, על עמידתם האיתנה בעורף לנוכח סיבובי ההסלמה בדרום, החוזרים תכופות, ועמד על הצרכים הנדרשים לבתי הספר בעיתות חירום.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה