חדשות

סבב הטילים: מתחילים לטפל בנזקים

חדשות7 במאי 2019    דקה אחת
0

ברשות המסים מסכמים את מספר הפניות וסוגיהן, בעקבות הלחימה מול עזה

סבב הטילים: מתחילים לטפל בנזקים
נפילה בתוך חצר בית בבאר שבע | צילום: דוברות המשטרה

לא פחות מ-435 פניות התקבלו, עד אתמול (שני), ב"מוקד נזק ישיר בדרום" של רשות המסים. ל"שבע" נמסר, ש-291 מהפניות היו לגבי מבנה, 137 נגעו ברכב, ו-7 באשר לחקלאות. מבאר שבע התקבלו 14 פניות, ש-9 מהם היו לגבי מבנה ו-5 נגעו ברכב. ואילו מאופקים הגיעו 5 פניות, 4 מהם באשר לרכב ו-1 לגבי מבנה.

רוב מוחלט של הפניות התקבל מאשדוד ואשקלון (317 בסך הכל, כאשר מאשקלון מגיעות 182 פניות, 142 נוגעות במבנה ו-40 באשר לרכב, ומאשדוד מתקבלות 135 פניות, 79 מהן לגבי מבנה ו-56 נוגעות ברכב). מנתיבות הגיעה פנייה אחת בלבד, שנגעה ברכב.

ביום שבת, התייצבו עובדי קרן הפיצויים באזורים הנפגעים, במטרה לתת מענה ראשוני (דיור חלופי ושמירה), ולעדכן את האזרחים לגבי הזכויות שלהם. למחרת בבוקר, נפתח מוקד הקרן בדרום. כ-15 צוותים (שמאי או מהנדס ועובד הרשות) מטפלים בפניות שהתקבלו. כמו כן, הוצבה שמירה ב-4 מבנים, ו-10 משפחות פונו לבתי מלון במימון קרן הפיצויים. ברשות צופים שיגיעו אליה עוד כ-150 פניות לגבי נזקים שונים נוספים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה