חדשות

אלופי הרחפנים מירוחם

חדשות24 באפריל 2019    דקה אחת
0

תלמידי "מצוינגב" מבית הספר "דרכא ספיר" בירוחם זכו, בשנה ה-2 ברציפות, במקום הראשון בתחרות הרחפנים הארצית

אלופי הרחפנים מירוחם
לא רחפנים, אלופים ברחפנים. תלמידי "דרכא ספיר" | צילום: דורית בן ישי

הישג נאה: תלמידי תוכנית "מצוינגב" של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב, המפתחת ומטמיעה את ערכי המצוינות וההצטיינות בקרב תלמידי הדרום, השתתפו באחרונה, בתחרות רחפנים ארצית, שהתקיימה בהיכל "שלמה" בתל אביב.

ל"שבע" נמסר, שקבוצת הרחפנים של בית הספר "דרכא ספיר" מירוחם, הכוללת 15 תלמידים מוכשרים מכיתה י', זכתה זו השנה ה-2 ברציפות, בתואר אלופת הרחפנים הארצית. מי שליוו את התלמידים כל הדרך לניצחון בתחרות היו בוגרי "מצוינגב" מירוחם, שזכו בעצמם בתואר בשנה שעברה, כאשר המדריכים הכשירו את התלמידים לאורך השנה כיצד לתכנן, לבנות, ולהטיס רחפנים מקצועיים מאפס.

תלמידי "מצוינגב" של "דרכא ספיר" מירוחם, שהיו המנצחים הגדולים בתחרות, עמדו בצורה המרשימה ביותר בכל הפרמטרים, מבין 50 קבוצות, שהתחרו במשימות שונות מול תלמידים מכל רחבי הארץ, הלומדים לבנות ולהטיס רחפנים. במסגרת התחרות, התמודדו הילדים עם משימות שונות, כמו בנייה, הטסה ותמרון רחפנים. בין המשימות בתחרות, התבקשו הילדים לקלוע למטרה כדורים בעזרת הרחפנים, ולבנות גנרטור שיפיק חשמל מהרוח שמייצר הרחפן בעת התעופה.

השופטים המקצועיים בתחרות היו מארגון "מונא", ובחנו את הקבוצות המשתתפות על בסיס פרמטרים, כגון עמידה והצלחה במשימות ובניית הרחפנים והטסתם באופן מקצועי. 3 המקומות הראשונים בתחרות יזכו להיפגש, בחודשים הקרובים, עם נשיא המדינה.

מנהלת תחום חינוך ברשות אמור עמוסי ניסן: "התלמידים מירוחם מוכיחים, בכל פעם מחדש, שההתמדה משתלמת, ושעבורם השמיים הם הגבול. לאחר עבודה מאומצת, שכללה אתגרים רבים לאורך הדרך, כמו בניית רחפן חדש כשבוע ימים לפני מועד התחרות הארצית בגלל תקלה שנוצרה, אין ראויים מהם לזכות בתואר 'אלופי הרחפנים', ולהיפגש עם הנשיא. תוכנית 'מצוינגב' של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב תמשיך לקדם את תחום המדעים בנגב, ולהביא לתלמידים עוד הרבה חוויות הצלחה ומצוינות".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה