חדשות

מ"בית יציב" יוצאת הבשורה

חדשות20 באפריל 2019    דקה אחת
0

בתום יום עיון מיוחד על "מרחבים מחולל שינוי", גובש מסמך עקרונות, שייושם ב-27 מוסדות בארץ

מ"בית יציב" יוצאת הבשורה
בסיס עבודה ב-27 מוסדות בארץ. יום העיון ב"בית יציב" | צילום: "בית יציב"

יום עיון נרחב בנושא "מרחבים מחוללי שינוי" התקיים, באחרונה, ב"בית יציב" שבבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שביום החשיבה לקחו חלק שותפים רבים ומשמעותיים, ביניהם נציגים מפדרציות שיקגו, קליבלנד וטורונטו, ארגון "שיתופים", משרד החינוך, "הסוכנות היהודית", פארק קרסו למדע, "בית יציב" עצמו, אוניברסיטת בר אילן, "מדע טק", מכון דוידסון וארגון "אופנים".

המטרה המרכזית של היום הייתה לבנות מסמך עקרונות, שיתבסס על בניית מודל, המאפיין חלל מחולל שינוי, שהציעה כל קבוצה, ולאחר מכן, על בסיס מודלים אלה, נבנה מסמך עקרונות, המאחד את הרעיונות מכל קבוצה. העקרונות יהוו תבנית עבודה, וישלבו פדגוגיה חדשנית עם עיצוב מהפכני. בשלב ראשון, ישמש מסמך עקרונות זה כבסיס עבודה ליישום חללי שינוי ב-27 מוסדות ברחבי הארץ.

יום העיון, שנערך בהובלת הצוות הפדגוגי של "בית יציב" ובשיתוף פארק קרסו למדע, עבר בהצלחה מרובה וכלל סדנאות חשיבה, עבודה תהליכית, יצירתיות ושיתוף פעולה של כל מי שלקח בו חלק.

יוסי רון מנכ"ל "בית יציב": "ידוע לכולנו שמרחבים המייצרים גירויים של כלל החושים, מביאים לידי ביטוי את היכולות של התלמידים בצורה מיטבית. ישנה שונות, שבאה לידי ביטוי במבנה הכיתתי הפרונטלי, והמרחבים מאפשרים לכל אחת ואחד למצוא עניין וחשיבה יצירתית, כפרט וכצוות. 'בית יציב' הוביל מהלך לחשיבה משותפת עם הגופים המובילים בארץ, במטרה לגבש עקרונות לכל מרחב בכל נושא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה