חדשות

ראש עיריית אופקים "זכה" בפיס

חדשות27 במרץ 2019    דקה אחת
0

איציק דנינו מונה לחבר מן המניין באסיפה הכללית של מפעל הפיס

ראש עיריית אופקים "זכה" בפיס
איציק דנינו. לוקח על עצמו "תפקידים בעלי אחריות ומחויבות ארצית" | צילום: באדיבות עיריית אופקים

ראש עיריית אופקים איציק דנינו, קיבל השבוע, את החלטתה של הוועדה לארגון הבחירות של חברי האסיפה הכללית של מפעל הפיס, למנות אותו כחבר האסיפה. ל"שבע" נמסר, שבמכתב שנשלח ללשכתו, כתבה יו"ר הוועדה, השופטת (בדימוס) נחמה מוניץ: "הוועדה המארגנת של הבחירות לאסיפה הכללית מתכבדת להודיעו על דבר בחירת הרשות המקומית כחברה באסיפה הכללית".

האסיפה הכללית של מפעל הפיס היא בעלת כל הסמכויות, המוקנות בחוק לאסיפה כללית של חברה, ביניהן שינוי תקנון ההתאגדות, דיון בדוח המאזן השנתי, מינוי רואה חשבון וכדומה. האסיפה הכללית מונה 39 חברים, שהם בעלי זכות ההצבעה הבלעדיים. בין חברי האסיפה, ראשי עיריות וראשי מועצות מקומיות ואזוריות, הנבחרים בידי כלל ראשי הרשויות בהליך בחירות, בפיקוח ועדה בראשות שופט

דנינו: "אני רואה במועמדותי, כנציג הרשויות באסיפה הכללית, תפקיד חשוב, אותו אוכל למלא מתוך היכרות וניסיון עם עבודת מפעל הפיס בפרט, ועם גופים אחרים בהם הייתי חבר כגון קק"ל ומוזיאון חיל האוויר, באופן כללי. אייצג את אופקים ותושביה וכן את הרשויות המקומיות הבינוניות בעלות אינטרסים זהים, בצמתים בהם אנו נתקלים ובמסגרת המגבלות הקיימות בעבודה מול אנשי מפעל הפיס, מתוך הניסיון הרב שצברתי. אני מתפנה לקחת על עצמי תפקידים בעלי אחריות ומחויבות ארצית, מאחר שבקדנציה הראשונה התמקדתי, מתוך בחירה, רק בענייני העיר. כיום, לאחר שאופקים עלתה על דרך המלך, אני בשל לקחת על עצמי אחריות מסוג זה, ובטוח שאמלא את משימתי על הצד הטוב ביותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה