חדשות

מה שפקחי עיריית באר שבע לא ראו…

חדשות14 במרץ 2019    דקה אחת
0

כלי רכב משטרתיים רבים חנו על מדרכות ובמקומות אסורים באזור "מרכז הצעירים" בבאר שבע, בשל טקס החלפת מפקד מרחב הנגב > העירייה: לא אותרו מכוניות, המבצעות עבירות...

מה שפקחי עיריית באר שבע לא ראו…
רק "רכב אחד, שעסק בפריקת ציוד, ומיד עזב את (ה)מקום"? כלי הרכב המשטרתיים באזור "מרכז הצעירים" | צילום: פרטי

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים: "שבע" העביר, ביום שלישי השבוע, שאילתא לעיריית באר שבע, בנוגע לביצוע עבירות חנייה רבות מספור בידי שוטרים וקצינים במשטרת מרחב הנגב, ממש בעת העברת השאילתא.

כתבנו לרשות, ש"בשעות אלה, מתקיים ב'מרכז הצעירים' אירוע משטרתי גדול (שהתברר בהמשך כטקס החלפת מפקד מרחב הנגב – י.ס.ד), כאשר כלי רכב רבים של המשתתפים באירוע מציפים את האזור, וחלקם אף חונה על מדרכות ובמקומות אסורים. נהגים שאינם קשורים לאירוע, ומתקשים למצוא חנייה, תמהים: 'למה מיועד החניון של "מרכז הצעירים", אם בכל אירוע גדול המתקיים בו כלי רכב רבים של באי האירוע לא חונים באותו חניון? ולמה אנחנו צריכים לחפש שעות חנייה, כאשר החניון לא משמש את מי שצריכים אותו? במה אנו שונים מאותם שוטרים"?

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה: "בניגוד לטענות, פקחי אגף הפיקוח העירוני שהיו בשטח, לא איתרו מכוניות בעלות לוחית צהובה, המבצעות עבירות איסורי חנייה. כנ"ל גם" לכלי רכב "עם לוחית רישוי משטרתית, למעט רכב אחד, שעסק בפריקת ציוד, ומיד עזב את (ה)מקום. כידוע, מעת לעת, מתקיימים ב'מרכז הצעירים' שבעיר העתיקה אירועים מרובי קהל. הפעילות האכיפתית של אגף הפיקוח העירוני מתבצעת כשיגרה, בשימת דגש על עבירות איסורי חנייה".

כלי הרכב המשטרתיים באזור "מרכז הצעירים" | צילום: פרטי

צילום: פרטי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה