חדשות

"טייס" צעיר: 211 קמ"ש!

חדשות11 במרץ 2019    דקה אחת
0

נהג חדש וצעיר מרהט נתפס, כשהוא נע ברכבו במהירות חריגה ביותר

"טייס" צעיר: 211 קמ"ש!
כן, זה אמיתי. מד המהירות המשטרתי | דוברות המשטרה

מה הבהילות? אתמול, בעת פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות המהירות על כביש 90, התמקמו שוטרי אגף התנועה בדרום עם אמצעי למדידת מהירות ("דבורה"), במטרה לאתר פורעי חוק, המסכנים את משתמשי הדרך. ל"שבע" נמסר, שב-20:00 לערך, נקלט רכב, הנע במהירות חריגה מאוד, 211 קמ"ש (כשהמהירות המרבית המותרת בקטע הכביש המדובר היא 90 קמ"ש בלבד) בסמוך לבאר אורה. לאחר נסיעה של מספר מאות מטרים, הצליחו השוטרים לעצור את הרכב בצד הדרך.

מבדיקה בשטח עלה, שהנהג (23) החדש תושב רהט, היה בדרכו לאילת מאזור באר שבע. קצין משטרה שנכח במקום, פסל את רישיון הנהיגה שלו לאלתר למשך 30 ימים, והנהג עוכב לחקירה, שבסיומה הוא נשאר במעצר, והיום בבוקר יובא לדיון בבית המשפט השלום בבירתה נגב, בבקשה להארכת מעצרו.

במשטרת התנועה מדגישים: "נהיגה במהירות חריגה הינה אחד הגורמים, המשפיעים על חומרת הפגיעה בנוסעים חלילה, בזמן תאונת דרכים. ידוע שיש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות למהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב. משטרת ישראל מבצעת אכיפה נגד נהגים, המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת, שמסכנת את משתמשי הדרך, במטרה להרחיקם מהכביש, וליצור הרתעה והגברה של הביטחון בכבישים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה