חדשות

אופקים: בטוחים בגנים

חדשות6 במרץ 2019    דקה אחת
0

פרויקט "הגן הבטוח" יוצא לדרך בכל גני העירייה

אופקים: בטוחים בגנים
רוצים לקבל דוח חיובי. גן באופקים | צילום: באדיבות דוברות עיריית אופקים

עיריית אופקים תחל, בקרוב, בפרויקט מקיף לבדיקת בטיחותם של כל גני העירייה, בשיתוף מכון התקנים הישראלי. ל"שבע" נמסר, שליקויים שיימצאו במהלך הבדיקה, יתוקנו באופן מיידי בידי צוותים של הרשות.

מכון התקנים עובד לפי מפרט בדיקות חדש לגני ילדים, פעוטונים ומשפחתונים, במטרה לזהות ולהקטין סכנות פציעה ופגיעה בילדים, בעת הימצאותם בתחומי הגן והחצר. המפרט שחובר כולל דרישות תקנים ישראליים ובינלאומיים בתחומים הרלוונטיים לסביבת הפעילות של הפעוט. הבדיקות כוללות, בין היתר, בטיחות צעצועים, הילכדות ראש וצוואר ואצבעות, סכנות חנק, מתקני חצר ובטיחות מיטות וכיסאות ילדים.

הן מותאמות לציוד הנמצא בגן, ויבוצעו פעם בשנה בידי המהנדסים המנוסים של מכון התקנים. במהלך הבדיקות, יתלווה לבודקים צוות טכני מטעם העירייה, שיקבל הנחיות מדויקות לתיקונים הנדרשים, לעשייה תוך פרק זמן שיוגדר מראש. מלבד הבדיקה המקיפה, יונחו הגננות והצוות המקצועי בדבר הסכנות המיידיות לילדים ומניעתן, ויינתן דגש להעלאת המודעות בנושא. עם סיום הבדיקה, יקבל כל גן דוח, עם פירוט הציוד והמתקנים שבמקום, תוצאות הבדיקה ומסקנותיה. אם יימצאו ציוד או מתקן שלא עומדים בתקן, הם יסולקו או יידרשו תיקון הליקויים, כדי לקבל דוח חיובי. כל גן יזכה, בסופו של התהליך, בתעודה של המכון, אותה יוכל לתלות במקום.

ראש הרשות, איציק דנינו: "בטיחות הילדים היא אחד הדברים החשובים ביותר. אנחנו רוצים שהורים השולחים את ילדיהם למערכת החינוך שלנו, יהיו רגועים, ויידעו בוודאות שהם בטוחים לאורך כל יום הלימודים, ולכן פנינו למכון התקנים לשיתוף פעולה זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה