חדשות

התעלל באחיינו בן ה-12 כי לא היה מרוצה מעבודתו

חדשות28 בפברואר 2019    דקה אחת
0

במשטרת ישראל הסתיימה חקירת חשד להחזקת קטינים בתנאי עבדות, עבודות כפיה והתעללות בקטין חסר ישע

התעלל באחיינו בן ה-12 כי לא היה מרוצה מעבודתו
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

בתאריך ה-8.2, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות קטין בן 12 שהגיע לקבלת טיפול רפואי בבית חולים במרכז הארץ.

שוטרים שהגיעו לבית החולים לתחקר את האירוע, פגשו בקטין אשר סיפר להם כי הוא עובר מסכת אירועים אלימים במאפייה בה הוא עובד יחד עם אחיו. בתום הערכת מצב הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד בשילוב גורמי רווחה, כשעוד באותו היום נעצר בבית החולים דודו של הקטין, שהיה יחד עימו.

מעצרו של החשוד, תושב עיר בנגב בן 25, בחשד להחזקת קטין בתנאי עבדות, התעללות בקטין, תקיפת קטין, עבודת כפיה, הוארך מעת לעת.

עם התקדמות החקירה, תוך עירוב גורמי רווחה והסתייעות בחקירות ילדים, התחזק החשד כי שני האחים הועסקו בתנאי עבדות וכפייה במשך שעות ממושכות במאפיה, אצל דודם שנעצר.

במהלך החקירה נחשפו חוקרי המשטרה לחבלות קשות על גופם של הקטינים, אשר לדבריהם נגרמו תוך הצלפה בכבל חשמל בידי דודם וחשוד נוסף (המצוי בבריחה), ולאחר שהיו פעמים בהם לא היו שבעי רצון מעבודתם.

עם תום מלאכת החקירה, הוגשה הצהרת התביעה להגיש כנגד החשוד כתב אישום בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך שוב (עד 3.1).

"לילדים עומדת זכות טבעית להגנה מפני פגיעה, ניצול והתעללות ומשטרת ישראל תפעל בכל מקרה לחשד לביצוע עבירה פלילית כנגדם", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה