חדשות

אופקים: בקרוב התושב ה-32 אלף

חדשות26 בפברואר 2019    דקה אחת
0

כיום, נבנות במקביל בעיר הדרומית המתפתחת 3 שכונות מגורים חדשות

אופקים: בקרוב התושב ה-32 אלף
מתפתחת. אופקים מהאוויר | צילום: שלומי זנתי

נתוני מינהל האוכלוסין של משרד הפנים, שהגיעו באחרונה, ללשכת ראש עיריית אופקים איציק דנינו, מצביעים על כך שנכון לדצמבר 2018, עומד מספר התושבים בעיר על הנתון המרשים (ביחס לעיר קטנה בדרום…) של 31,694.

ל"שבע" נמסר, שנתון זה ממשיך את המגמה של השנים האחרונות, בהן בכל שנה, עלה מספר התושבים בהדרגתיות, ונרשמה תנועה של משפחות צעירות, מהאזור כולו ומבאר שבע בפרט, המבקשים להגיע לאופקים, ולבנות בה את ביתם.

כיום, נבנות בעיר במקביל 3 שכונות חדשות: "רמת שקד" עם 2,000 יחידות דיור שמרביתן כבר מאוכלסות, "הפארק" ובה 1,400 דירות ו"חורשת נח" הנמצאת כרגע בשלבי פיתוח ותאכלס 1,000 משפחות (עד היום, שווקו ב-2 השכונות האחרונות כל יחידות הדיור). בנוסף, החלה עבודת צוות היועצים, שמתכננים את שכונת "אופקים חדשים", שבה ייבנו 7,800 יחידות דיור, במטרה לתת מענה לביקושים הרבים.

דנינו: "אחרי שנים רבות של הגירה שלילית, אנשים חוזרים לאופקים, ואחרים מוצאים בה מקום ראוי ואיכותי, ואין דבר שמשמח אותי יותר. הנתונים מדברים בעד עצמם, ומצביעים על כך שהצלחנו להחזיר את אמון הציבור בעיר, ולהשיב את אופקים למרכז הבמה האזורית, יעד שהצבתי לעצמי עוד בתחילת הקדנציה הקודמת, והיום קורם עור וגידים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה