חדשות

זוכרים את עו"ד גרטנר ז"ל

חדשות26 בפברואר 2019    דקה אחת
0

ערב מרגש לזכרו של יו"ר לשכת עוה"ד בדרום לשעבר התקיים בבאר שבע, במעמד נשיא בית המשפט העליון המיתולוגי אהרון ברק

זוכרים את עו"ד גרטנר ז"ל
איש ציבור ואיש חסד. הערב לזכר גרטנר | צילום: לשכת עוה"ד

נשיא בית המשפט העליון המיתולוגי אהרון ברק, הגיע השבוע, עם רעייתו אלישבע, לערב מרגש שהתקיים בפארק קרסו למדע בבאר שבע, לזכר יו"ר לשכת עוה"ד בדרום לשעבר, עו"ד דניאל גרטנר ז"ל, שהלך באחרונה לעולמו.

ל"שבע" נמסר, שעו"ד גרטנר, שהגיע לארץ מרומניה בגיל 16, השתקע בבירת הנגב, ועסק בעריכת דין מ-1975. בין 1991 ל-2008 שימש כראש לשכת עוה"ד במחוז. הנשיא לשעבר ברק ציין במיוחד את איש הציבור גרטנר המנוח, שפעל רבות למען קהילת עוה"ד בדרום, ומיסד את הקשרים הטובים והאיכותיים בין עוה"ד והשופטים. הוא היה שותף פעיל להקמת היכל המשפט בבאר שבע, קידום המקצוע והקמת הפקולטה למשפטים במכללת "ספיר".

יורשו בלשכת עוה"ד המחוזית, עו"ד דני אליגון, הדגיש את חוש ההומור של עו"ד גרטנר, היותו איש ספר וכותב שירה ובעיקר אדם איכותי, בעל השכלה ואופקים רחבים. ואילו מזכירתו של גרטנר העלתה את טוב ליבו והמתן בסתר שלו לאנשים רבים.

חברת מועצת העיר בבירת הנגב, עו"ד מינה קלמן-חדד, סיכמה: "התרגשתי לשמוע על משפטן גדול, מוערך ובעיקר איש חסד. ולא פחות מכך, התרגשתי להקשיב למשפטן מהשורה הראשונה בארץ, ששינה את פני מערכת המשפט במדינה, אהרון ברק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה