חדשות

רוב הבאר שבעים רוצים צמוד קרקע עם גינה

חדשות25 בפברואר 2019    דקה אחת
0

לפי סקר "אומניבוס", שנערך בקרב תושבי בירת הנגב, מעדיפים 58 אחוזים מהתושבים וילה וגינה

רוב הבאר שבעים רוצים צמוד קרקע עם גינה
עונה על הביקוש לצמודי קרקע. פרויקט "אביסרור בנווה נוי" | צילום: dvision3

58 אחוזים מהתושבים בבאר שבע מעדיפים צמוד קרקע עם גינה. ל"שבע" נמסר, שלפי סקר "אומניבוס", שנערך באחרונה, בקרב תושבי בירת הנגב, מעדיפים רוב תושבי העיר להתגורר בבית כזה. מהסקר, שבחן את העדפות המגורים של תושבי באר שבע עולה עוד, ש-27 אחוזים מהתושבים מעדיפים להתגורר בפנטהאוז או מיני פנטהאוז ו-15 אחוזים מעדיפים להתגורר בדירות גן.

למרות העדפות המגורים של תושבי בירת הנגב, מצביעים נתוני הלמ"ס על כך שבבאר שבע החלו להיבנות במהלך 2018 כ-202 יחידות דיור צמודי קרקע בלבד. אחד הפרויקטים המוכרים והמבוקשים בעיר, ומציעים למכירה צמודי קרקע, הוא "אביסרור בנווה נוי". הפרויקט ממוקם בשכונה מבוקשת בעיר, וכולל 36 קוטג'ים בני 5 חדרים, שלחלקם יש גם מרתף גדול.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל חברת "אביסרור", הבונה את פרויקט הקוטג'ים בנווה נוי, העיר באר שבע, מבחינה אקלימית, מתאימה מאוד לאירוח חיצוני, שכן ימי הגשם בעיר ספורים. פרויקט נווה נוי נבנה עם ראייה, המתבססת על 'החיים בחוץ', ומתאימה לאורח החיים בדרום. כך לדוגמה, גודל הגינה הינו אידיאלי, היציאה לחצר נמצאת במיקום נוח, כמו גם גודל השטח המרוצף. בנוסף, התקינה החברה נקודות מים וגז חיצוניים, תשתית השקיה מתקדמת ותאורה לכל רוכש, שיפתח את תרבות "אירוח החוץ" בחצר ביתו.

אביסרור מציין עוד, שהפרויקט רושם הצלחה גדולה, לאור הביקוש הרב לצמודי קרקע בבירת הנגב: "בנוסף, קיים ביקוש גדול להתגורר בשכונת נווה נוי, שהיא אחת השכונות הטובות והמבוקשות בעיר. הפרויקט מוקם בחלקה המזרחי של נווה נוי, המאופיינת בבנייה צמודת קרקע, מה שמשווה לה אווירה כפרית ונעימה. כמו כן, יוקם הפרויקט בסמוך למרכז קניות חדש, YES פלאנט וקניון MALL 7".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה